Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CARTOON NETWORK volgend seizoen
Ben 10' is in juni terug met nieuwe afleveringen! De 10-jarige, energieke Ben Tennyson, die met zijn Omnitrix buitenaardse krachten oproept, zet ook dit keer verschillende situaties naar zijn hand.

Nieuwe afleveringen van 'Ben 10'
Vanaf 26 juni, elke weekdag om 16.35 uur

Er dreigt van alles mis te gaan wanneer de kwaadaardige Zombozo en de geniepige Vreespruik een duivels pact sluiten en Billy Biljoen vervolgens van zich laat horen tijdens een merkwaardig en levensgevaarlijk lasergame-spel.

'Ben 10' draait om actie, spanning en heel veel plezier, waarbij favoriete en gloednieuwe aliens hun opwachting maken. Samen met zijn nichtje Gwen en Opa Max weet deze onvervalste tiener keer op keer de dag te redden.

'Marathon Mix'
Woensdag vanaf 12.25 uur
Tijdens het weekend vanaf 16.05 uur

Woensdagmiddag vrij van school en wil of kun je even niet naar buiten? Cartoon Network biedt dan de perfecte oplossing met de wekelijkse Marathon Mix. Breek je week in tweeën samen met Cartoon Network en geniet elke woensdagmiddag vanaf 12.25 uur van het beste van onder meer 'Angelo Rules', 'Gumball' en 'Regular Show', aflevering na aflevering.

Mis ook niets van de extra marathons op zaterdag en zondag bij jouw favoriete zender. Zit om 16.05 uur klaar voor marathons van series als 'Clarence', 'Wat Beren Leren' en 'Tijd voor Avontuur'.

'Cartoon Network Cinema!'
Elke zondag om 9.30 uur

De Cartoon Network Cinema zet de deuren open in juni met een selectie van de beste animatiefilms en specials, want ook in de zomer kan het weer wel eens tegenvallen. Deze maand staan de volgende titels op het programma:
4 juni - Kangaroo Jack: G'Day, U.S.A.!
11 juni - Firebreather
18 juni – Adventure Time: Stakes (deel 1-8)
25 juni – Ninjago: Masters of Spinjitzu – King of Shadows & Way of the Ninja

'Mijn Ridder en Ik' is terug met nieuwe afleveringen!
Vanaf 5 juni, elke weekdag om 19.10 uur.

Bij familiezender Boomerang starten maandag 5 juni nieuwe afleveringen van de doldwaze animatieserie 'Mijn Ridder en Ik', waarin de belevenissen van schildknaap Jimmy en zijn onverschrokken maatje Prinses Cat centraal staan. Samen met Jimmy’s vader, de klunzige ridder Henri van Oranje, rollen ze door een groot aantal komische avonturen, met als doel de Middeleeuwen plezieriger en een beetje luchtiger te maken.

'Mijn Ridder en Ik' is een fantastische serie voor de hele familie, dus ga er van maandag tot en met vrijdag om 19.10 uur maar lekker voor zitten!

'Miss Moon'
Vanaf 12 juni, elke weekdag om 15.55 uur

Zin in magische avonturen? Miss Moon, de grappigste, gekste en meest ongelofelijke nanny die je je maar zou willen wensen, weet daar wel raad mee. Boomerang volgt Miss Moon en de kinderen van de McGuffles, Jules, Lola, Joe, tijdens hun belevenissen. Enig idee wat er gebeurt als Miss Moon met haar toverstokje zwaait

Bunnicula Weekend!
Zaterdag 3 en zondag 4 juni, vanaf 11.00 uur

Het vroegere huisdier van graaf Dracula is terug tijdens het Bunnicula Weekend op zaterdag 3 en zondag 4 juni bij Boomerang! Het paranormale konijn, dat een opmerkelijke voorkeur heeft voor groentesap dat hem superkrachten geeft, staat dan klaar om de dag te redden. Bunnicula woont nu samen met de 11-jarige Mina, met de paranoïde kat Chester en met Harold, de eenvoudige, maar lieve hond. Ook nu staan er vreemde dingen te gebeuren en laat Bunnicula zich niet uit zijn lood slaan door problemen. Maar is hij hier niet zelf meestal de oorzaak van?
Antwoord

Berichten in dit topic
CARTOON NETWORK volgend seizoen - door natte - 05-04-2017, 16:30
KINDERZENDERS vele nieuwe afleveringen wooow - door natte - 02-06-2017, 07:32
CARTOONNET NIEUW regent gehaktballen - door natte - 23-09-2017, 17:22