Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NPO gaat meer geld vragen door de bezuinigingen
(29-11-2017, 22:57)apestaart12 schreef:
(29-11-2017, 22:44)master-magic schreef: ben benieuwd wat dat gaat geven in belgie met de NPO zenders, of ze ook op zwart gaan gaan bij telenet of niet en ze gaan meer betalen voor de NPO zenders of niet.
en dan zwijgen we nog van M7 die ze aanbied of ze ook weer prijs verhoging gaan indienen daarvoor.

Telenet kan de HD variant in Play of Play More steken en de SD variant zou dan in het basisaanbod blijven.
Proximus kan hetzelfde doen: de HD zenders in een betaal boeket steken en de SD zenders in het basisaanbod laten.
Dat zou alleszins beter zijn dan dat de NPO zenders helemaal uit het aanbod zou verdwijnen.
Ik hoop echter dat het allemaal niet zover komt.

telenet heeft geen SD aanbod meer van NPO,dus waarom 3 zenders erbij zetten van hetzelfde op het telenet netwerk en daardoor ook weer meer moeten betalen voor de SD versie vraag ik mij af,
en dan ook weer plaats moeten vrijmaken daarvoor wat telenet nu al amper heeft nog.
vrees dat telenet dit niet gaat doen, mensen vragen nu eenmaal meer zenders in HD en dan weer terug gaan naar SD is geen oplossing.

en bij proximus gaan ze dit alleszins ook niet doen zo een HD pakket maken want dan zou het de klant ook meer kosten en dat gaan ze niet doen, HD zenders zouden standaard moeten zijn in deze tijd.
zie dat ook niet gebeuren bij proximus.
het is ofwel meer betalen of op zwart gaan of de NPO dat 1 zender verminderd zodat de kosten kunnen blijven zoals ze nu zijn.
Antwoord

Berichten in dit topic
RE: NPO gaat meer geld vragen door de bezuinigingen - door master-magic - 29-11-2017, 23:02