10-01-2018, 18:59
(10-01-2018, 00:52)master-magic schreef:(09-01-2018, 20:53)chukky2 schreef:(09-01-2018, 18:42)master-magic schreef: de zender is van liberty global, nu AMC, toevallig zeker
Citaat:JimJam was launched on 10 October 2006. In September 2007, HIT Entertainment and Chellomedia (European content division of Liberty Global, currently - AMC Networks International) formed a join venture to run JimJam children's channel. Channel was advertised as international, with plans to start cable and satellite broadcast in Western and Eastern Europe and then expand broadcasting worldwide (excluding the US and the UK). The channel was expanded to Central and Eastern Europe in November 2007. By May 2008, JimJam launched in the Netherlands and Switzerland. By 2010, channel was expanded to over 50 territories in Europe, the Middle East, Asia and Africa. By August 2010, HIT Entertainment withdrew from the JimJam joint venture, leaving JimJam wholly owned by Chello Zone. HIT Entertainment should have been continue providing content for JimJam. By 2013, JimJam was available to audience of 17 million subscribers in 13 languages. Channel was expanded across over 60 territories in Europe, the Middle East, Asia and Africa, with seven feeds and four localised versions.
En zo gaat het maar verder jongens , ik zie op termijn geen betaal zenders meer . Gewoon een pakketje zenders waar je gewoon moet voor betalen en dat is het
is een cirkel van het digitale aanbod, er zijn gewoon teveel zenders en kost alsmaar duurder de uitzendrechten voor vanalles, waardoor zenders meer vragen aan de providers en die het ook in pakketten moeten steken, en klanten betalen liever minder en minder en de pakketten waar die zenders dan inzitten worden amper bekeken waardoor de provider zegt, sorry we stoppen het contract eens die vervalt en moet vernieuwd worden en zo verliest een zender een groot pak kijkers en red het dan niet meer en gaat overkop.
enige oplossing is heel veel zenders stoppen zodat providers alles nog kunnen betalen.
schuld ligt ook grotendeels aan de sport zenders, zie het probleem enkele maanden terug met Eurosport en Discovery van hetzelfde huis dat veel teveel vraagt aan kosten om de zenders aan te bieden bij de providers,
dat sommige grote providers niet zijn meegegaan hier in spreekt enkel en alleen maar dat ze het anders niet redden en nog meer moeten vragen aan de klanten voor de zenders, welke niet meer willen betalen omdat al zo duur is.
dan is de enige oplossing van de provider, zenders verwijderen en contract niet verlengen.
belgie en Nederland zijn veel te klein voor zo groot aantal zenders te blijven aanbieden tegen die hoge prijzen.
dat is de reden dat zenders ermee stoppen, niet omdat er mensen via internet kijken naar hun goesting.
hoeveel zijn er niet die nog naar de tv kijken.
er is nog een overgroot deel aan oudere mensen en ouders boven de 30 die naar de gewone tv kijken.
en bij de jongeren zijn er ook nog die gewoon een tv op kamer hebben staan met analoge tv of digitaal al via de digibox.
vrees dat er soms word overdreven met dat het internet tv kijken alles gaat overnemen.
en er zijn nog kinder zenders genoeg, zal geen nood aan zijn net als er nog genoeg 18+ films zijn en het hangt een heel klein beetje samen hahahahaha.
raar kopen eerst op en halen dan van hun zenders lijst