Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Algemene panne bij proximus
#22
De Belgische minister van Telecom, Alexander De Croo, heeft plannen bekendgemaakt waarmee telecomproviders verplicht worden om klanten te compenseren bij langdurige storingen. In Nederland bestaat een soortgelijke regeling al.

Volgens Datanews wil de minister volgende maand een definitief voorstel af hebben. Daarna moet het nog langs de ministerraad en komt er een consultatieronde met de deelstaten. Momenteel zijn Belgische providers niet verplicht om hun klanten te compenseren bij lange storingen. Het nieuws volgt op een storing bij Proximus, die maandagavond begon en dinsdag opnieuw de kop opstak. Als compensatie biedt Proximus zijn klanten twee weken lang toegang tot betaalzenders.
Antwoord


Berichten in dit topic
Algemene panne bij proximus - door master-magic - 08-01-2018, 23:37
RE: Algemene panne bij proximus - door apestaart12 - 08-01-2018, 23:47
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 09-01-2018, 08:47
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 09-01-2018, 08:46
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 09-01-2018, 16:04
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 09-01-2018, 21:38
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 09-01-2018, 21:40
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 09-01-2018, 21:41
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 09-01-2018, 21:39
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 10-01-2018, 19:03
RE: Algemene panne bij proximus - door master-magic - 12-01-2018, 00:01
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 12-01-2018, 08:08
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 12-01-2018, 15:47
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 13-01-2018, 22:30
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 14-01-2018, 17:13
RE: Algemene panne bij proximus - door zorro123 - 14-01-2018, 15:16
RE: Algemene panne bij proximus - door natte - 15-01-2018, 08:41