21-06-2018, 06:48
MTV's realityserie 'Ex On The Beach: Double Dutch', dat zijn derde seizoen beleeft, breekt alle records op MTV Vlaanderen. De reeks, waar acht sexy singles in een broeierige tropische omgeving verblijven en verrast worden door de komst van hun ex, houdt de gemoederen flink bezig.
Aflevering 5 brak het kijkcijferrecord met 96 duizend kijkers en is daarmee de best bekeken aflevering ooit op MTV Vlaanderen.
In de doelgroep 15-24 jaar was MTV de #1 zender in Vlaanderen tijdens de uitzending en bereikte bijna een kwart (24%) van de jongeren en jongvolwassenen met de spraakmakende show. Seizoen 3 heeft in totaal inmiddels al meer dan een miljoen kijkers via TV bereikt in Vlaanderen.
Via YouTube zijn de korte teasende clips en specials meer dan 1,3 miljoen keer bekeken. Via de MTV app en site zijn de afleveringen van het derde seizoen van 'Ex On The Beach: Double Dutch' al 1,6 miljoen keer gestreamd.
De zichtbaarheid op social en online media is imposant voor 'Ex On The Beach'. In de afgelopen drie maanden genereerden berichten via online nieuws, lifestyle - en sociale media zoals Facebook, Instagram en Twitter meer dan 10 miljoen impressies.
Bron kijkcijfers: CIM Audimetrie live+7
Bron online en social media: Coosto
Bron YouTube: YouTube analytics, N.B. Het Nederlandse YouTube-kanaal van MTV is zowel in gebruik voor Nederland als België.
Aflevering 5 brak het kijkcijferrecord met 96 duizend kijkers en is daarmee de best bekeken aflevering ooit op MTV Vlaanderen.
In de doelgroep 15-24 jaar was MTV de #1 zender in Vlaanderen tijdens de uitzending en bereikte bijna een kwart (24%) van de jongeren en jongvolwassenen met de spraakmakende show. Seizoen 3 heeft in totaal inmiddels al meer dan een miljoen kijkers via TV bereikt in Vlaanderen.
Via YouTube zijn de korte teasende clips en specials meer dan 1,3 miljoen keer bekeken. Via de MTV app en site zijn de afleveringen van het derde seizoen van 'Ex On The Beach: Double Dutch' al 1,6 miljoen keer gestreamd.
De zichtbaarheid op social en online media is imposant voor 'Ex On The Beach'. In de afgelopen drie maanden genereerden berichten via online nieuws, lifestyle - en sociale media zoals Facebook, Instagram en Twitter meer dan 10 miljoen impressies.
Bron kijkcijfers: CIM Audimetrie live+7
Bron online en social media: Coosto
Bron YouTube: YouTube analytics, N.B. Het Nederlandse YouTube-kanaal van MTV is zowel in gebruik voor Nederland als België.