09-05-2013, 18:02
(09-05-2013, 17:55)Dimira schreef:Spijtig genoeg ken ik niemand die het nieuwe Yelo al heeft,anders had ik het al gevraagd.(09-05-2013, 17:16)bobo-truck schreef: Ik heb gisteren een mail gehad dat ik hem kon downloaden via Kan.444 en dan op de rode knop drukken.In jou geval zou je best iemand in je vriendenkring of bij familie moeten kennen die het al gedownload hebben,zodat je het zelf kan beoordelen. Want mijn of iemand anders zijn gedacht is daarom niet het zelfde wat jij er van gaat vinden. In het begin is het zeker aanpassen ik heb het nu al een paar dagen en weet nu al hoe alles werkt.maar zoals iemand hier zei zou er nog de volgende maanden een update komen met een aanpassing met vooral het lettertype geloof ik dus misschien is alles ook nog niet deffinitief zoals het nu is.
Maar na al die commentaar die ik hier lees begin ik te twijfelen of ik het wel zou doen.Vind één ding spijtig dat je niet kunt teruggaan naar het oude moet het tegenvallen.
Graag jullie mening.
Mvg.
Ik ben ook al 68 jaar en mijn geheugen is ook niet meer wat het is geweest.Op onze leeftijd verander je niet graag van gewoonte,toch bedankt voor de respons.