02-08-2018, 21:43
(02-08-2018, 21:13)Dreekes schreef:(02-08-2018, 18:24)natte schreef:(02-08-2018, 18:04)master-magic schreef:(02-08-2018, 17:06)natte schreef:(02-08-2018, 16:12)master-magic schreef:(02-08-2018, 15:37)natte schreef:(02-08-2018, 09:36)Sven Buyle schreef: welke komen erbij ???? welke zender . maar ik zie wel 1 zender voor 11sports 3 bij
Inderdaad maar ene 2 weg ene bij pfff
welke 2, je gaat toch die ene interactieve zender waar geen kat wat aan had meerekenen, video filmpjes vind je op hun site ook of in youtube,
daar is geen ruimte op de kabel mee weg, alles ging via de interactieve weg,
en disney is voor de 24 uur versie overal weg in de Benelux, klaagt bij Disney die een eigen aanbod wil starten via app in 2019 of later, kan telenet niks aan doen, zoals al enkele zenders verdwenen zijn omdat de zender zelf besliste om ermee op te houden.
jawel ze kunnen daar zeker veel aan doen studio 100 zijn kids ook kwijt. vervang die dan bv door pebblestv of zo er zijn er genoeg. ook de infozender kan je vervangen door een heus infokanaal zoals proximus. maar neen ze betalen liever hun aandeelhouders uit en ons melken ze verder uit . alleen winst telt bij de nieuwe ceo. die nieuwe decoders zijn nu al prul en helemaal niet vernieuwend. die boelen bestaan al lang. zoethouders waar velen in lopen. natte niet. er zijn weer zenders kwijt. vervang disney door disney cinema
disney cinema is een franse zender en heeft geen rechten voor Vlaanderen, enkel voor Wallonië,
studio 100 vroeg veel meer geld dan daarvoor en proximus legde het geld neer en maakt er nu volop reclame mee, let op, wie naar Plopsa park gaat kan daar op wifi mits je bij proximus bent, dus ja, proximus heeft het nu.
pebbles tv had amper kijkers, zijn er afgesmeten na aflopen contract omdat er amper kijkers waren, was ook heel veel herhalingen telkens.
wie kijkt nu nog op dat infokanaal, dat was enkel prul met interactieve filmpjes,
die op de site van telenet kijkt vind dat ook allemaal of op fb of andere wegen, zelf op youtube staan hun filmpjes.
de nieuwe decoders die komen zijn 4K en hebben Netflix aan boord, weldra kan je ze ook gebruiken, nog even wachten tot de test periode is afgelopen
en deze filmzenders nog tcm france en action allemaal bij proximus vlaandren
En de open kanalen 725 en 726 Eleven Sports 1 FR HD en Eleven Sports 2 FR HD staan nu op zwart! Er is een abonnement voor nodig!
Die kanalen hebben wij vlamingen nu niet echt nodig wegens de nederlandstalige versies. Dit gewoon even ter info.
En ik vraag mij af op kanaal 550 Fashion TV wie kan die zender nog ontvangen ?????? Is nog een zender van het oude Pluspakket dat al jaren niet meer bestaat!!!!Ook die blijft achter slot staan. Waarom zetten ze dit kanaal niet open ???? Ik stel vast dat daar nu "Mooi en Medoogenloos" wordt op uitgezonden om 19u30, een serie dat onlangs op FOX werd stopgezet. Waarschijnlijk niemand kan deze zender nog ontvangen en toch blijft ie op de kabel staan! Begrijpe wie kan...
Eleven fr zit in be sport.
Fashion is voor oude indi abonnementen