07-09-2018, 00:08
(06-09-2018, 23:54)apestaart12 schreef:(06-09-2018, 20:29)master-magic schreef: jullie vergelijken altijd belgie met Nederland, is al paar keer gezegd dat je niet kan vergelijken.
en ook uitzendrechten zijn belangrijk, als zenders daarvoor geen uitzendrechten hebben voor in belgie of Vlaanderen uit te zenden dan kunnen er geen extra meer zenders komen....
Mijn vraag was wanneer Telenet analoge TV zal afschakelen niet meer en niet minder, welke zenders er kunnen bijkomen laat ik in het midden.
dat is een vraag die telenet enkel kan beantwoorden, vrees dat we zullen moeten wachten op hun reactie,
misschien volgend jaar of het jaar erna, wie zal het zeggen hé, heb nog niks gelezen of vernomen van hen zelf waneer ze dit gaan doen.
zolang niet iedereen digitaal kijkt vrees ik dat dit nog niet zal gebeuren,
ook zijn er problemen met bepaalde freq dat storingen geven door gebruikte dingen in de buurt dat storing veroorzaakt op de kabel,
ook ligt er niet bij iedereen een goeie kabel waardoor er storing is op de freq.
heb dit zelf al veel gezien en gemerkt,
dat kan ook problemen geven bij zenders digitaal als een mux dan net op die freq zit dat er blokjes zijn of zelf geen beeld.