19-12-2018, 00:33
Hoi,
Ik heb mn huidige digibox al ongeveer 8 jaar en sinds gisteren begon die raar te doen.
Je zou zeggen waarom kieper je zulk oud ding niet buiten, alleen voor die smartcard zou het wel jammer zijn vind ik tevens ook omdat ik al veel van die recentere boxjes heb weten sneuvelen en daarom liever deze box nog hou.
Opeens de melding de smartcard zit onjuist in de decoder.
Ik stak die er correct in, hielp niks
Heb dan maar gebeld naar Telenet, uiteindelijk dacht hij dat mn smartcard defect was en ik had nog een andere smartcard liggen en de medewerker zei dan zal ik die op uw decoder activeren. Stop die er in en binnen +- 1 h heeft u beeld.
1h later nog steeds de melding deze smartcard hoort niet bij deze decoder
Terug gebeld naar Telenet -> Ja, het was een goede poging van mijn collega maar we kunnen geen nieuwe smartcards aan decoders koppelen, ik kan je dus niet helpen
Ik dus maar proberen om die originele smartcard er weer in te krijgen, na een tijdje proberen zat die er goed in en had ik beeld , ik dacht het is opgelost tijdje later valt het beeld weer uit op VTM en kreeg ik de melding "Voor deze zender te bekijken moet u een abonnement nemen op deze zender,....". Dus ik bel vandaag terug, ik zal een herpair uitvoeren op uw decoder en uw originele smartcard. (weer een uurtje en nog niks) dan bel ik terug ja ik heb nog steeds geen beeld, ik zie het al de herpair is abruptted, ik ga deze opnieuw uitvoeren indien je binnen een uurtje geen beeld hebt zal ik je moeten vragen om terug te bellen en dan zullen we de backoffice contacteren die kan zo een herpair onmiddellijk doorzetten...
Hopelijk morgen terugbellen dat ik dan terug beeld heb .
Zeggen als ik er die smartcard direct deftig had kunnen insteken i.p.v. te bellen dat ik waarschijnlijk nog steeds beeld had...
Iemand al ervaring met soortgelijke situaties?
Ik heb mn huidige digibox al ongeveer 8 jaar en sinds gisteren begon die raar te doen.
Je zou zeggen waarom kieper je zulk oud ding niet buiten, alleen voor die smartcard zou het wel jammer zijn vind ik tevens ook omdat ik al veel van die recentere boxjes heb weten sneuvelen en daarom liever deze box nog hou.
Opeens de melding de smartcard zit onjuist in de decoder.
Ik stak die er correct in, hielp niks
Heb dan maar gebeld naar Telenet, uiteindelijk dacht hij dat mn smartcard defect was en ik had nog een andere smartcard liggen en de medewerker zei dan zal ik die op uw decoder activeren. Stop die er in en binnen +- 1 h heeft u beeld.
1h later nog steeds de melding deze smartcard hoort niet bij deze decoder
Terug gebeld naar Telenet -> Ja, het was een goede poging van mijn collega maar we kunnen geen nieuwe smartcards aan decoders koppelen, ik kan je dus niet helpen
Ik dus maar proberen om die originele smartcard er weer in te krijgen, na een tijdje proberen zat die er goed in en had ik beeld , ik dacht het is opgelost tijdje later valt het beeld weer uit op VTM en kreeg ik de melding "Voor deze zender te bekijken moet u een abonnement nemen op deze zender,....". Dus ik bel vandaag terug, ik zal een herpair uitvoeren op uw decoder en uw originele smartcard. (weer een uurtje en nog niks) dan bel ik terug ja ik heb nog steeds geen beeld, ik zie het al de herpair is abruptted, ik ga deze opnieuw uitvoeren indien je binnen een uurtje geen beeld hebt zal ik je moeten vragen om terug te bellen en dan zullen we de backoffice contacteren die kan zo een herpair onmiddellijk doorzetten...
Hopelijk morgen terugbellen dat ik dan terug beeld heb .
Zeggen als ik er die smartcard direct deftig had kunnen insteken i.p.v. te bellen dat ik waarschijnlijk nog steeds beeld had...
Iemand al ervaring met soortgelijke situaties?