05-05-2019, 10:32
(05-05-2019, 07:53)guyke schreef:(23-04-2019, 07:44)guyke schreef:(22-04-2019, 18:59)guyke schreef:(22-04-2019, 18:39)master-magic schreef:(22-04-2019, 17:01)guyke schreef:(19-04-2019, 21:20)master-magic schreef: Zolang de bugs niet uit de box is en de cloud opname niet soms enkele uren plat ligt zodat je niks kan doen dan is er nog geen reden voor streams ook want dan ligt dat er ook uit.
Van zodra alles stabiel is kan er meer apps opkomen, de Netflix app is ook nog niet stabiel bij elke klant.
Ik zie de laatste weken iets héél vreemds op mijn tv.
Bij ondertiteling van alle programma's van VRT" flikkert er een wit puntje mee dat toch wel storend overkomt.
Bij andere zenders heb ik dit niet.
Ik had eerst gedacht aan een dode pixel maar zoals ik al heb vermeld gebeurt het alléén bij de ondertiteling van programma's van "VRT"
Waar of wat kan hier de oorzaak van zijn?
Tv zou ik toch niet zeggen want dan zou hij het op alle zenders moeten hebben hé.
is een gekend probleem bij de VRT, bij canvas en Ketnet is het probleem er ook.
het is doorgegeven, is omdat de VRT een nieuw lettertype gebruikt voor hun ondertiteling en dit probleem dus veroorzaakt dat er zo een puntje is.
Dit heb ik al zo'n 2 maanden .En inderdaad ook bij Canvas/Ketnet.
Dit probleem lijkt me dan toch lang te duren vooraleer het opgelost wordt.
Ik heb eens een mailtje gestuurd naar "VRT" en heb hier antwoord op gekregen:
Bedankt voor uw belangstelling voor VRT.
We waarderen het wanneer kijkers, luisteraars en andere mediagebruikers hun mening en feedback met ons delen. Wij trachten hier vervolgens in de mate van het mogelijke rekening mee te houden.
Uw opmerking is terecht. We zijn onlangs overgegaan naar een TrueType font en de nieuwe encoder blijkt dit te veroorzaken.
We zullen dit dan ook opnemen met de leverancier, zo dat het samen met het live mixed mode probleem opgelost kan worden. Wij excuseren ons graag voor het eventuele ongemak.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u nog veel luister- en kijkplezier met ons aanbod.
Met vriendelijke groeten,
Anabel Coremans
VRT Klachtencoördinator
Nog steeds niet opgelost. En het stoort wel bij mij want ik heb een grote tv. Maar dit duurt nu wel erg lang voor het probleem is opgelost.
Ik heb daarnet nog eens een mailtje verstuurd naar "VRT".
En nu al op gereageerd:Wij geven dit graag nogmaals door aan onze dienst ondertiteling. Dit is echter een probleem dat we trachten te verhelpen in samenwerking met onze leverancier. Dit vraagt enige tijd. Wij hopen op uw begrip hiervoor, maar excuseren ons voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u nog veel luister- en kijkplezier met ons aanbod.
Met vriendelijke groeten,
Anabel Coremans
VRT Klachtencoördinator