02-07-2013, 20:41
(02-07-2013, 14:37)natte schreef:hun netwerk is miss daar iets hoger dan de rest van vlaanderen(30-06-2013, 17:51)Dreekes schreef: Ja, dat verhaal met die Duitse zenders bij Belgacom houd ook geen steek. Dure zenders verwijderen om andere dure (?) volgens Telenet weer binnen te doen. Ik denk dat die documentaire kanalen veel meer kijkers zullen lokken dan al die andere flutzenderkes en andere vreemde zenders samen waar bijna geen kat naar kijkt. Ik vraag mij af hoelang deze kleine zenderkes het gaan uitzingen... En wie kijkt er nu als vlaming naar The Israëli Network, Al Maghreb Tv, enz. ? Terwijl gevestigde waarden zoals bv. die vernoemde docu zenders niet worden toegevoegd. Ik durf te wedden dat WDR véél meer kijkers had dan al die vreemde zenders samen. En AB4 ontbreekt ook nog steeds. Die zouden ze bij option Française kunnen zetten...
hebben jullie telenet brussel al eens gezien 57 posten meer dan ons.
geen plaats op de kabel komaan hahaha
bij belgacom ook 4 nieuwe paketten mult en sport. ga de franse pakken denk ik als ik de prijs weet.
(30-06-2013, 18:22)Dimira schreef:ab4 is ook te verkrijgen bij telenet in den brussel(30-06-2013, 17:51)Dreekes schreef: Ja, dat verhaal met die Duitse zenders bij Belgacom houd ook geen steek. Dure zenders verwijderen om andere dure (?) volgens Telenet weer binnen te doen. Ik denk dat die documentaire kanalen veel meer kijkers zullen lokken dan al die andere flutzenderkes en andere vreemde zenders samen waar bijna geen kat naar kijkt. Ik vraag mij af hoelang deze kleine zenderkes het gaan uitzingen... En wie kijkt er nu als vlaming naar The Israëli Network, Al Maghreb Tv, enz. ? Terwijl gevestigde waarden zoals bv. die vernoemde docu zenders niet worden toegevoegd. Ik durf te wedden dat WDR véél meer kijkers had dan al die vreemde zenders samen. En AB4 ontbreekt ook nog steeds. Die zouden ze bij option Française kunnen zetten...Nee,ik bedoel dus ARD en ZDF weg voor SAT1 en PRO7,maar ik denk persoonlijk wel dat commerciële zenders minder duur zijn dan de hoofd zenders van een land.Nu ga je me weer uitkafferen,waar ik woon zit niks anders dan zo een soort mensen turken/afrikanen/mensen met een tulband/en vrouwen half gesluierd/marokanen/negers/chenezen/en ik kan nog even voort gaan.En dan spreek ik enkel nog maar over mijn straat niet over mijn gemeente Merksem die grenst aan antwerpen.Zoals je zegd ab4 is wel te krijgen bij belgacom ik versta niet waarom hier niet,en die duitse zenders van vroeger mogen er ook terug bij.
dat heeft er ook veel mee te maken.
en wat zijn die extra meer zenders,allemaal franse zenders.
en men klaagt hier al dat er zoveel franse zenders op telenet zitten.