16-08-2020, 09:46
Ik heb niet kunnen wachten tot Maandag en heb zonet terug gebeld.
Wat is me dat daar voor een geknoei : nu vertelde de persoon aan de lijn dat het géén hardwareprobleem is aan de box maar een netwerkprobleem en dat de achterliggende dienst er mee bezig is.
Ik heb verteld dat mijn broer (die hier een 100 meter verder woont) géén problemen ondervind.
Hij zei:" ja dat is zo'n technische fiche dat ik daar ook géén uitleg aan kan geven".
Afwachten is de boodschap maar een vergoeding daar praatte hij niet over.
Wat is me dat daar voor een geknoei : nu vertelde de persoon aan de lijn dat het géén hardwareprobleem is aan de box maar een netwerkprobleem en dat de achterliggende dienst er mee bezig is.
Ik heb verteld dat mijn broer (die hier een 100 meter verder woont) géén problemen ondervind.
Hij zei:" ja dat is zo'n technische fiche dat ik daar ook géén uitleg aan kan geven".
Afwachten is de boodschap maar een vergoeding daar praatte hij niet over.