Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Streamingdienst discovery+ is vanaf januari beschikbaar voor 4 euro per maand in NL
(03-12-2020, 19:36)chukky2 schreef: Amai als je van elke streaming dienst wil van plukken kost je dat nogal geld. En dat wordt ook meestal duurder met de tijd . Niet te doen he .......
Dat is iets dat ik al van helemaal in het begin gezegd heb: die interactiviteit zal uiteindelijk toch maar dienen om het peperduur te maken.
Mensen vinden een programmagids raadplegen en opnemen te omslachtig, maar je moet eens kijken hoe je je blauw betaalt aan streaming (op aanvraag is ook een vorm van streaming).
En het idee dat alles altijd maar beschikbaar is, terwijl de harddisk wel kan vollopen, klopt ook niet.
Het is de provider die beslist wat op welk moment beschikbaar is.
En het verhaal van de betere kwaliteit klopt ook maar voor een deeltje, mensen willen bepaalde programma's of zenders lineair niet meer bekijken (bijv. Discovery), en dan gaan ze die programma's eraf halen, via streaming aanbieden, en als er dan 5€/maand betaald wordt, vinden diezelfde mensen het plots goede programma's?
Dus ik blijf hardnekkig vasthouden aan zelf opnemen van gewone zenders op lokale opslag, want ik wil niet met de stress zitten dat ik nog 3 dagen heb om 5 afleveringen van iets te bekijken, omdat de provider beslist heeft het daarna uit zijn catalogus te halen.
Uiteindelijk gaan ze mij waarschijnlijk toch wel dwingen, door lineaire TV niet meer aan te bieden, maar zolang het bestaat krijgen ze mij daar niet weg.
Antwoord

Berichten in dit topic
RE: Streamingdienst discovery+ is vanaf januari beschikbaar voor 4 euro per maand in NL - door boulder - 04-12-2020, 18:19