03-04-2021, 00:04
Voor bestaande klanten is de Tv Box niet leverbaar wegens te weinig stock en levering problemen vanuit buitenland door de corona.
maar er is nieuws voor de bestaande klanten:
vanaf nu kan een klant die interesse heeft om zijn Digibox/Digicorder om te ruilen zijn gegevens achterlaten op de Telenet klantenservice pagina. Ten vroegste begin juni contacteert Telenet dan de klant om te bekijken of de Digibox/Digicorder kan omgeruild worden.
ga naar https://www2.telenet.be/nl/klantenservic...-omruilen/
en daar kan je uw gegevens na laten.
Hou hier rekening mee:
Je kan je opnames niet overzetten naar de TV-box. Bekijk ze dus voor je je decoder(s) omruilt.
Om je decoder(s) om te ruilen, vragen we éénmalig €50 (eventuele installatie- of leveringskosten niet inbegrepen)
Heb je meerdere decoders? Dan ruil je die allemaal om. Je betaalt er geen extra kost voor.
maar er is nieuws voor de bestaande klanten:
vanaf nu kan een klant die interesse heeft om zijn Digibox/Digicorder om te ruilen zijn gegevens achterlaten op de Telenet klantenservice pagina. Ten vroegste begin juni contacteert Telenet dan de klant om te bekijken of de Digibox/Digicorder kan omgeruild worden.
ga naar https://www2.telenet.be/nl/klantenservic...-omruilen/
en daar kan je uw gegevens na laten.
Hou hier rekening mee:
Je kan je opnames niet overzetten naar de TV-box. Bekijk ze dus voor je je decoder(s) omruilt.
Om je decoder(s) om te ruilen, vragen we éénmalig €50 (eventuele installatie- of leveringskosten niet inbegrepen)
Heb je meerdere decoders? Dan ruil je die allemaal om. Je betaalt er geen extra kost voor.