17-11-2024, 17:30
(17-11-2024, 15:47)Dreekes schreef: Bedankt voor de toelichting !
Wat ik ook niet begrijp is, dat "ID (Investigation Discovery) er nog steeds dubbel op zit ! (Kanaal 351 in SD en nu ook in basis kanaal 40 in HD). Kanaal 351 is toch overbodig !!
En kanaal 550 (Fashion TV van het oude Pluspakket) is een "zwart" kanaal. Men kan zich er zelfs niet op abonneren ! Als dit toch plaats inneemt in de lijst, waarom zet Telenet dit niet gewoon open voor iedereen ??
Discovery ID dat er 2 keer opzit is omdat de ene nog in het play more/streamz+ pakket zit op de kabel en de andere in het basis abbo, zolang de overeenkomst nog loopt voor de zender in het play more/streamz+ pakket zal deze er nog op blijven, in basis pakket blijft deze ook nog, beide zenders gaan met een CI+ module open (heb er 2).
Fashion tv is ook nog een overeenkomst van vroeger van het pluspakket dat nog enkele klanten hebben, zolang dat pakket nog bestaat blijft dat kanaal nog bestaan voor oudere pakketten, denk niet dat er nog veel dat pakket hebben,
eens de klanten met dat pakket niet meer bestaan zal dit kanaal ook verdwijnen en niet meer aangeboden worden,
Telenet kan niet zomaar zenders verwijderen als er nog een overeenkomst lopende is, anders is dat contractbreuk.
voor fashion tv kan het zijn dat dit in Brussel ook nog actief is, heb daar nu geen zicht op of er daar deze zender beschikbaar is.
heb eens de pdf bekeken van Brussel van base telenet, een groot aanbod zie ik.
https://www2.telenet.be/content/dam/www-...024-FR.pdf
zie het kanaal fashion er alleszins niet tussen staan op de franse lijst.
is dus enkel in Vlaanderen nog beschikbaar voor de oude abonnementen waar deze in zit.
De 2 discovery ID zenders zijn beide in HD en niet de ene SD en de andere HD, of het moet in de Brusselse rand anders zijn, maar hier ontvang ik beide in HD.