8 uren geleden
(05-03-2025, 13:30)boulder schreef:(04-03-2025, 22:48)master-magic schreef: dat is allemaal om plaats te maken voor hun internet sneller te maken en heel de bandbreedte van de kabel in te stellen voor internet en telefoon.Ik dacht dat het sneller ging en dat 2030 de einddatum was van de omschakeling?
vanaf 2030 volgt de rest stap na stap.
Nu ja, ik blijf tot het omgeschakeld is, en een beetje daarvoor zal ik wel kijken wat het interessantste is op dat moment.
Waarom zou ik nu snel weglopen als ik tevreden ben?
Awel, eigenlijk ben ik dik tevreden met mijn nieuwe tv box-IP. Ik heb ook lang gewacht maar ben naar Telenet winkel geweest om digicorder om te ruilen en aangezien ik ook een nieuwe modem diende te installeren, heb ik daar direct afspraak kunnen maken met installateur. En de week nadien is die geweest om tv-box IP en modem te installeren. Het duurde ongeveer een klein half uurtje en dan ook meteen internet getest om te zien dat alles werkte. Intussen factuur gekregen en de installatie kosten van €85 was volledig gratis ! En ik heb al mijn zenders, abonnementen ! Ik heb alleen mijn PC technieker moeten laten komen omdat mijn printer niet meer werkte met de wifi door die nieuwe modem. Hij diende de nieuwe wificode opnieuw in te stellen en alles werkt weer.