09-11-2013, 19:56
(09-11-2013, 15:40)tarzan schreef: Wel het zijn ook altijd diezelfden die alles minimaliseren en ontkennen
Kijk eens goed rond op andere fora en bij de ombudsdienst telecommunicatie, die vele duizenden die benadeeld worden door de gebrekkige service van telenet.
Hetgeen waar is mag gezegd en bekritiseerd worden dat is een democratisch recht.
En vooral omdat het de slachtoffers in hun geldbeugel raakt en Telenet zelden compensaties geeft.
Telenet stelt zichzelf in een slecht daglicht, door klanten geen goede en oprechte service te leveren, wat een bedrijf zoals telenet betaamd.
Waarom blijf je dan nog bij Telenet.
Neem dan adsl of vdsl2 .Wat houd je tegen.
Hoeveel krijgen er daar de snelheid waarvoor ze betalen,niet eens de helft,krijgen die ook compensatie.Wel de volle pot betalen
Of onbeperkt,maar geraken niet vooruit.Voor de meeste zeer beperkt in snelheid.
Ik blijf bij telenet omdat ik graag kritiek geef op slechte service
Slechte service zoals ik nu krijg van telenet van vrijdag jl...
Ik heb woppa 120 en ik haal momenteel down 80.00 en upload is niet te meten wegens time out.
Ik heb alles nagekeken wat ik kan nakijken snelheid gemeten rechtstreeks op een geresette modem.
Ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.
Nu moet jij dat eens oplossen voor mij en voor mij eens telenet contacteren.
Ge zult dan merken met welke ziekelijke organisatie je te maken krijgt bij telenet.