15-11-2013, 21:13
(14-11-2013, 23:05)Dimira schreef:slaap op werk ben al thuis van 4 uur en al 3 films tegelijk zien bombardement ferm poeske(14-11-2013, 22:03)natte schreef:(14-11-2013, 10:51)Dimira schreef: Dat is master naargelang hoe je het bekijkt.Ga jij voor dat kleine bedrag dat je daar moet betalen een ganse dag films zien?Dan zie je er binnenkort uit als een robot.Dan heb je aan REX als je RIO dan te duur vind veel meer omdat je daar veel meer keuze hebt en geen cent moet betalen.Die films van prime betaal je ook niet want die zitten in je abonnement.Je hebt ook nog eens extra kanalen,weliswaar zijn er verdwenen maar je doed nog altijd een voordeel.Ik heb ook een Smart tv zoals je weet,ook die voordelen die ik heb moet je eens overwegen daar heb ik ook films die gratis zijn en voor 1€ allensinds bij de samsung tv's toch.Bij andere weet ik niet of dit ook zo isVoor iemand die alles heeft is dat immers geen probleem die nemen er gerust een schotel bovenop en belgacom en nog van alles anders.Maar dit is niet voor de normale mens weg gelegd.
ik wel hoor dimi maar moet helaas werken
Zie jij er als een robot uit,of zou jij heel de dag films zien?