24-11-2013, 17:04
(22-11-2013, 01:29)master-magic schreef: vrees ervoor als sony al tegenvallende verkoop heeft van het 3D tv product,
vind persoonlijk ook dat dit een technologie is dat je in de bios moet bekijken,en niet op je tv.
in de bios komt het meestal beter over.
deel ook die meni,ng hier niets van hd
(23-11-2013, 11:14)Dimira schreef:waarom kocht je dan 3dtv(23-11-2013, 02:52)murdock schreef:(21-11-2013, 23:30)boulder schreef: Vraag mij af of dat nog gaat wijzigen op het moment dat ze ze kunnen zo produceren dat je geen brilletje meer nodig hebt.
Die hebben ze al, samsug heeft zulke tv,s
Ik vind dat ook maar niks 3d ik zie me niet zitten met 2 brillen op.als ik moet kiezen dan kies ik een smart tv die ook een media player heeft zodat ik mijn films via mijn hdd kan zien. Nu heb ik ervoor een aparte media player.
Maar deze week zag ik een tv van samsung en daar stond bij ook 3d zonder extra bril
En prijs,ook navenant zeker,Ik heb 3D functie ook nog niet gebruikt gewoon omdat het misschien slecht voor mijn gezondheid is (epilepsie) ik zal het resultaat wel eens uit testen.Ik neem pillen dus dat zal hopelijk wel wat onderdrukt worden.