Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prijsverhoging vanaf 01/02/2014
#8
(28-11-2013, 17:36)natte schreef:
(28-11-2013, 14:33)zorro123 schreef: en dat er overal fouten gebeuren : je zult maar raar opkijken als je zoiets krijgt :

Belgacom-klanten krijgen fikse rekening voorgeschoteld
Ruim 2.000 Belgacom-klanten hebben een fikse rekening gekregen door een computerfout. Zes maanden lang kregen de getroffen klanten geen rekening. Nu moeten zij echter alles in één keer betalen, in sommige gevallen loopt dit bedrag op tot 900 euro.
Door problemen bij de facturatie-afdeling van Belgacom zijn ruim 2.000 klanten opgescheept met een fikse rekening. Zes maanden lang kregen de getroffen klanten geen enkele rekening, nu zes maanden later moeten zij het bedrag in één keer betalen. In sommige gevallen gaat het om 900 euro. Nadat klantenbestanden van Belgacom en Proximus op elkaar werden afgestemd ontstond er een rekenfout.

“Daardoor dreigden 2.000 van onze 3 miljoen klanten een verkeerde factuur te krijgen”, zegt Belgacom-woordvoerder Jan Margot. “We hebben toen besloten om geen rekeningen meer te verzenden vooraleer de computerfout was opgelost.” Klanten die betalen via een automatische incasso hebben van het achterwege blijven van de facturen mogelijk niets gemerkt.
Uiteindelijk trokken een aantal klanten aan de bel nadat zij geen facturen meer kregen. “De mensen die ons daarover hebben gecontacteerd, hebben we verteld wat er aan de hand was. We hebben gezegd dat ze geduld moesten hebben, en dat hun facturen zouden komen”, aldus Margot.

Echter werd volgens een gedupeerde niets gezegd over een computerprobleem of factuur die nog zou komen. “Wij hebben Belgacom tien keer gecontacteerd. Het enige wat we te horen kregen was: 'U heeft geen openstaande rekeningen' of 'U heeft alles betaald.”
Belgacom lijkt weinig te doen met de onvrede van getroffen klanten: “We begrijpen de misnoegdheid van de klanten”, zegt Margot. “Maar de tarieven van Belgacom zijn gekend en de mensen hebben daar gebruik van gemaakt. We kunnen hun rekening niet kwijtschelden.”

pff niet altijd belgacom afbreken ben zeer tevrerden belgacomtv

het begin ook lezen : en dat er overal fouten gebeuren..,
kan even goed bij telenet of tv vlaanderen, canaal digitaal of snow en ga zo maar verder
Antwoord


Berichten in dit topic
Prijsverhoging vanaf 01/02/2014 - door zorro123 - 10-11-2013, 21:04
RE: Prijsverhoging vanaf 01/02/2014 - door Dimira - 11-11-2013, 10:50
RE: Prijsverhoging vanaf 01/02/2014 - door natte - 11-11-2013, 14:43
RE: Prijsverhoging vanaf 01/02/2014 - door murdock - 12-11-2013, 02:11
RE: Prijsverhoging vanaf 01/02/2014 - door natte - 28-11-2013, 17:36
RE: Prijsverhoging vanaf 01/02/2014 - door zorro123 - 28-11-2013, 19:51