16-01-2014, 21:52
(16-01-2014, 21:12)natte schreef:(15-01-2014, 23:08)zorro123 schreef:inderdaad zorro ik heb hier zo al vele films opgenomen en ze behouden zelfs als ze uit a la carte of rio zijn(15-01-2014, 22:55)Dimira schreef:(15-01-2014, 22:10)zorro123 schreef:Die films kan je die eigenlijk opnemen want ik dacht altijd dat men vroeger zei dat die films in de tv theek niet op te nemen waren.(15-01-2014, 21:03)natte schreef: zorro weet jij al iets van revenge3 bij prime of rio?
als je die nieuwe serie opneemt, die van s'morgens om hem daarna in HD te zien,
en je zet deze op alle afleveringen : moet je deze niet telkens terug programeren, en het mooiste is : de serie is gedaan, geen probleem hoor :
wanneer het volgend seizoen begint, en je bent het radicaal vergeten, wel als je het vorig seizoen alle afleveringen hebt geprogameerd : begint ook het volgend seizoen op te nemen,
dit geldt tevens voor alles wat er op tv komt
op de harde schijf van de hd digicorder wel hoor, moet je eens naar prime gaan en op ok drukken : krijg je wat er bezig is en volgende,
eens op wat er bezig is klikken : en wat staat er, juist ja opnemen
natte;ik weet niet of jij RIO hebt maar je hoeft hier geen onwaarheden te vertellen om aan zoveel mogelijk postings te komen.zorro ik zal trachten tegen volgende week een antwoord van telenet te krijgen dan weet je het ineens.Normaal zal je zelf wel slim genoeg zijn,want op het scherm is geen enkele mogelijkheid voor op te nemen en die heeft bij films nooit geweest zolang telenet bestaat.