13-03-2014, 16:13
Telenet verruimt bundels, 4G in april
Telenet voert op 17 maart enkele wijzigingen door in de twee mobiele abonnementen. Tussen King en Kong in komt er een derde variant: King Supersize. King biedt 150 minuten, 10.000 sms en 1 GB mobiel internet voor 15,00 euro in de maand. De King Supersize optie verdubbelt die volumes voor 5,00 euro in de maand extra.
De Kong bundel daalt in prijs van 50,00 euro naar 45,00 euro, met 3000 belminuten, 30.000 sms en 3 GB data. De oude bundel was 2.000 minuten, 10.000 sms en 2 GB. Op dit moment rekent Telenet geen aansluitkosten à 20 euro.
Alle klanten van Telenet krijgen toegang tot 4G via het netwerk van Mobistar. Dat is vanaf 31 maart en geldt ook voor iPhone. Telenet en het Waalse kabelbedrijf VOO stellen hun WiFi-netwerk open voor elkaars klanten. Telenet heeft via het eigen netwerk nu een miljoen Homespots, VOO heeft er 250.000.
De Belgische operators hebben een convenant gesloten met de overheid om alle klanten actief te benaderen met een voorstel om het abonnement aan te passen. Telenet stelt dat in april alle mobiele klanten zijn overgezet naar King of Kong.
Telenet voert op 17 maart enkele wijzigingen door in de twee mobiele abonnementen. Tussen King en Kong in komt er een derde variant: King Supersize. King biedt 150 minuten, 10.000 sms en 1 GB mobiel internet voor 15,00 euro in de maand. De King Supersize optie verdubbelt die volumes voor 5,00 euro in de maand extra.
De Kong bundel daalt in prijs van 50,00 euro naar 45,00 euro, met 3000 belminuten, 30.000 sms en 3 GB data. De oude bundel was 2.000 minuten, 10.000 sms en 2 GB. Op dit moment rekent Telenet geen aansluitkosten à 20 euro.
Alle klanten van Telenet krijgen toegang tot 4G via het netwerk van Mobistar. Dat is vanaf 31 maart en geldt ook voor iPhone. Telenet en het Waalse kabelbedrijf VOO stellen hun WiFi-netwerk open voor elkaars klanten. Telenet heeft via het eigen netwerk nu een miljoen Homespots, VOO heeft er 250.000.
De Belgische operators hebben een convenant gesloten met de overheid om alle klanten actief te benaderen met een voorstel om het abonnement aan te passen. Telenet stelt dat in april alle mobiele klanten zijn overgezet naar King of Kong.