Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aansluiting tussen telenet decoder en die van belgacom
(30-05-2014, 17:57)master-magic schreef: je moet gewoon een extra utp kabel bij aansluiten op uw router van belgacom en je kan weer kijken......

Ik heb dit ook al geprobeerd maar dit lost niets op ik denk dat die iets aan die modem heeft gedaan want deze morgen branden er drie lichtjes en nu weer 4 zoals altijd.Dus door die modem van telenet te bevestigen heefd die iets verkeert gedaan daarom moet belgacom maar komen voor die installatie in orde te brengen want telenet trekken hun handen er van af zodat belgacom klacht tegen telenet kan inbrengen.En anders zal het ook testaankoop worden vrees ik,want die gaan mij niet op kosten jagen.Daarbij volgens mij hoefd die ethernet kabel die van de muur naar mijn belgacomdecoder liep nu niet ineen naar maan telenet decoder gestoken worden.Want dat is toch de telefoon kabel?Wat heeft telenet daar mee te maken als ik 2 decoders heb moeten zei van mijn materiaal blijven.
Antwoord

Berichten in dit topic
RE: aansluiting tussen telenet decoder en die van belgacom - door Dimira - 30-05-2014, 18:59