afstandsbediening die u monitort
#8
(20-06-2014, 12:53)zorro123 schreef:
(20-06-2014, 02:09)master-magic schreef:
(19-06-2014, 19:23)zorro123 schreef: dit zal de toekomstige afstandsbediening wel worden, en dan maar zien naar waar je kijkt : ze kijken mee
(zeker iets voor gerichte reclame), zeker als programmamakers mee kijken hoe lang je kijkt ?
monitort wil zeggen : Het waarnemen en verzamelen van informatie over iets, gedurende langere tijd of afstand met een bepaalde bedoeling.

is dat geen inbreuk op de privacy van de mensen,
men heeft daar eens onderzoek naar gedaan of ze de privacy van de klanten niet braken.

hetzelfde geldt voor een computer, wordt je ook gevolgd via cookies en dergelijke gevaarlijker spul (spyware), ook schending van ???,
ook smartphones nog zoiets (wie de fictiereeks person of interest heeft gezien, ziet tot wat het waartoe in staat is), ook schending ???

en dan zouden we moeten wakker liggen van een afstandsbediening ??
volgens de tijd : telenet zegt dat het in staat is te berekenen hoeveel mensen naar een programma kijken

Als dat echt werkelijk is wat je daar allemaal verteld zorro dan vind ik dit wel interessant.Maar of deze gegevens dan ook ooit aan het publiek of laat ons zeggen hun eigen klanten laten zien weet ik toch nog niet.Anders zou ik dit wel leuk vinden,dan kon je zo wat zien wat het kijkgedrag van de gemiddelde belg was.En dat is voor een zender ook niet zo goed want als die nu ziet dat daar maar heel weinig kijkers voor zijn voor een bepaalde zender dan verdwijnt die zender al na een maand.
Antwoord


Berichten in dit topic
afstandsbediening die u monitort - door zorro123 - 19-06-2014, 12:39
RE: afstandsbediening die u monitort - door Dimira - 19-06-2014, 16:42
RE: afstandsbediening die u monitort - door Dimira - 20-06-2014, 14:20
RE: afstandsbediening die u monitort - door Dimira - 22-06-2014, 04:22



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)