KPN NL breidt zenderaanbod met Duits Betaalpakket
#6
(16-03-2015, 13:10)Kris schreef: Waarom doet Telenet dit niet ? Ik ken veel mensen die zich vlug zullen abonneren.

© Bron : TotaalTV

KPN heeft het IPTV zenderaanbod met een groot aantal Duitse zenders uitgebreid. Dit extra pakket bevat ook een groot aantal Duitse zenders die niet op de grote kabelnetten zitten.

Het nieuwe zenderpakket raakte zondagavond bekend via het internet, KPN biedt het Duitse pakket voor €2,50 per maand aan, maar stelt het de eerste zes maanden gratis ter beschikking. Sat.1, NDR, ProSieben, Kika (KinderKanal), 3SAT (Zwitsers-Duits-Oostenrijks kanaal), Einsfestival en Tagesschau24 zijn in het Duitse pakket opgenomen. KPN gaf al (uitsluitend in SD) ARD, ZDF, Arte, WDR en RTL Television in het basispakket door.
Ja, vraag ik mij ook steeds af : Optie Duits, zoals ze met een Frans pakketje deden ( Option française ) alhoewel dit ook magertjes is kwa zenders. Ik zou met plezier €2,50 betalen per maand en met mij zeer waarschijnlijk vele abonnees. We missen nog steeds WDR!!! véél beter dan weer de zoveelste prul en realityzender die ze der binnenkort gaan op plaatsen met nog meer van die zeverprogramma's en reclame. En ook natuurzenders missen we nog steeds (Nat Geo Wild oa.).
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: KPN NL breidt zenderaanbod met Duits Betaalpakket - door Dreekes - 16-03-2015, 18:48



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)