binnenkort nieuwe codering bij TVV,CD,Telesat
#11
(21-10-2015, 20:14)boulder schreef:
(21-10-2015, 20:04)master-magic schreef: ze gaan het vervroegd invoeren,
ze gaan zichzelf kapot maken.
ze smijten nu al met kadoos van een jaar gratis tv bij een one in all pakket bij Tv Vlaanderen en telesat.
als je het zender aanbod vergelijkt met telenet bv dan zal de klant wel sneller naar telenet gaan (als die aansluitbaar is).
ik zal ook bellen als orca er is,en alles opzeggen,
wil geen extra ontvangers kopen voor mijn kaarten,
en CI module's kopen aan 140€ en de activatie per kaart.
ze zullen hun kaarten kunnen steken waar de zon niet schijnt Tongue
en zullen er veel volgen.......
Inderdaad, dat denk ik ook.
Die verhoogde activatievergoeding voor smartcards zie ik ook in dat kader.
Wie zijn abonnement opzegt wordt gevraagd zijn smartcard terug te sturen.
Schandalig, als je bedenkt dat die smartcard in veel gevallen aangekocht is, dus uw eigendom!

Dus ik zie het gebeuren : nu al 50€ om ze te heractiveren, en van zodra je je smartcard doorverkoopt gaan ze ze direct desactiveren, dan moet de volgende direct 50€ betalen om ze te heractiveren.
Daar staat dat dan tegenover hun 1 jaar gratis totaalaanbod, en vermits alles in een zit, zal die smartcard activatie daar ook niet gevraagd worden.

Maar dan nog, wie moet dat hier nu nog hebben, zeker als je dan weet dat NED1 HD, NED2 HD en NED3 HD nu ook al op de kabel zitten, en gewoon in het basisabonnement?

Je zou bijna denken dat ze zo rap mogelijk willen dat de boel op de fles gaat.
Maar wat er ook gebeurt, ze gaan blijven Ketnet, Canvas, één moeten bieden, al is het maar omwille van de Nederlandse wetgeving.
Dus gaan ze sowieso al die transponders moeten blijven huren.

als ze op de fles gaan dan moeten ze niks meer aanbieden,
hoop dan al weg te zijn bij hen want ons geld zullen we dan ook kwijt zijn van ons jaar abbo hen kennende met hun achterpoortjes.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: binnenkort nieuwe codering bij TVV,CD,Telesat - door master-magic - 21-10-2015, 20:40



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)