Telenet/Belgacom/TV vlaanderen/mobistar tv etc...
#4
Zoals ik al heb aangehaald ga ik binnen een dikke 2tal jaar de knoop moeten doorhakken. Nu heb ik nog het geluk ik de duurste zaken van telenet kan nemen maar eenmaal alleen zijn zal ik helaas wat moeten dempen maar mss dan toch zowel belgacom als telenet aanschaffen maar met de lagere pakketten dan?
Vaste telefoon moetk niet hebben, gsm heb ik generation connect, alleen tv en internet en uiteraard de voetbal die ik nog moet bijnemen, al de rest moetk niet hebben. Maarja, ben je bij belgacom nog verplicht om een telefoonaansluiting te hebben en voor te betalen?
Nu erger ik me dood aan het feit bv vandaag de classico is en ik ga via livestream moeten kijken, leuk is anders.
Ik hecht niet veel belang aan vele andere zaken, ik denk maar aan een grasmachine kopen en het gras afrijden en daar je tijd en geld aanhangen, bij mij draait het allemaal om alles simpel te houden en zoveel mogelijk te hebben met electronica: ipad/iphone/hd decoder/tv/laptop/games/tv/hd zenders/voetbal enz... Al dien ander bazaar interesseerd mij niet, klein mannen hebben, bah, niks voor mij.
Antwoord


Berichten in dit topic
Telenet/Belgacom/TV vlaanderen/mobistar tv etc... - door apotheosis - 06-10-2012, 20:08
RE: Telenet/Belgacom/TV vlaanderen/mobistar tv etc... - door apotheosis - 07-10-2012, 01:36
RE: Telenet/Belgacom/TV vlaanderen/mobistar tv etc... - door waardigtvkijken - 18-10-2012, 02:44



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)