Hervatting voetbal buitenland
#3
(05-01-2013, 10:18)Dimira schreef: Eerlijk gezegd is die formule hier bij telenet voor mij niet zo goed.Ik had het liever anders gezien zo dat ik kon kiezen tussen wat ik bv.wou willen zien,nu zit je met die volledige hoofdbrok sporting met dat volledig europees voetbal.En ik intereseer mij eerder op die eerste klasse.Dat is dan persoonlijk en ook niet voor iedereen.Maar je word bij telenet wel verplicht voor alles te betalen anders moet je maar bij belgacom blijven voor de mindere matchen te bekijken.
Ik heb aan Telenet al een weekje gezegd dat ze alle matchen die gespeeld zijn, volledig in 'Sporting a la carte' te zetten. Wie een match gemist heeft of een niet Sporting tn abonnee, kan die match terugzien (mits betaling voor de niet abonnee). En dit wel in HD.
Niet in MD (Middeleeuws Deffenition).

Vroeger hadden PrimeSport en daar kon je 7 dagen (minstens) een buitenlands matchke zien en vooral PL.
Sinds Sporting Telenet gekomen is, is het aantal wedstrijden gedaald en het kost meer.
Nu word je getrakteerd met 'herhalingen' van oudere matchen en jaaroverzichten + documentaires van de de jaren 90.
Dat is goedkoop brol.

Maarja, ze doen verder. Ik betaal niet meer voor die slechte Sporting.
Antwoord


Berichten in dit topic
Hervatting voetbal buitenland - door sportgraag - 04-01-2013, 21:53
RE: Hervatting voetbal buitenland - door Dimira - 05-01-2013, 10:18
RE: Hervatting voetbal buitenland - door sportgraag - 05-01-2013, 11:48
RE: Hervatting voetbal buitenland - door Dimira - 05-01-2013, 12:18
RE: Hervatting voetbal buitenland - door sportgraag - 05-01-2013, 13:19
RE: Hervatting voetbal buitenland - door Dimira - 05-01-2013, 23:25
RE: Hervatting voetbal buitenland - door sportgraag - 06-01-2013, 00:29



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)