waar zien welke series er te zien zijn via play more
#12
(23-01-2017, 17:12)master-magic schreef:
(23-01-2017, 16:19)tontol36 schreef:
(23-01-2017, 11:57)Dimira schreef:
(22-01-2017, 22:58)zorro123 schreef:
(22-01-2017, 15:53)bartmaniac schreef: vroeger surfte ik naar www.prime.be en vond een mooit overzicht van de lopende series, maar vind dit niet meer terug, enkel een tv gids maar dat zoek ik niet. Weet ieamnd waar ik toch een overzicht kan bekomen van de op dit moment beschikbare series. Zit nog met een bon voor 30 dagen van De Morgen
als je play more hebt : gewoon met je afstandsbediening op het huisje drukken, en naar tv theek > play more > series (waar je alles vindt),
of wie wil volgen een wijze raad : naar het play time kanaal kijken, want daar geven ze de datums wanneer er een serie verdwijnt wat men nog niet in de map van laatste kans heeft gezet,
wie nu Agents Of Schield aan het volgen is : seizoen 1, 2, en 3 nog tot eind februari beschikbaar : ze geven nu reeds seizoen 4
Ze geven daar ook (op het play time kanaal) : een overzicht van films wat men de volgende maand gaat geven
maar het zal dan weer aan mij liggen waarschijnlijk. heb je dan niet genoeg aan www.prime.be want daar worden toch die zes zenders weergegeven. Althans bij mij toch.
Wanneer je naar tv gids gaat en je een bepaalde serie aanklikt kan je de optie meer ...aanklikken , als je dan verder aanklikt krijg je alle afleveringen per datum; Hopelijk helpt deze info je vooruit.

Is al een betere oplossing maar velen missen die info op de site waar je het sneller vond en niet je tv eerst voor moest aansteken en die epg moest aanklikken paar keer voor je het ziet.

op het play time kanaal komen er zelfs interviews met acteurs van een bepaalde serie + clips waarover de series gaan
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: waar zien welke series er te zien zijn via play more - door zorro123 - 23-01-2017, 22:07
RE: waar zien welke series er te zien zijn via play more - door Frimout1969 - 14-02-2017, 14:08



Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)