Geen yelo tv op je smartphone als die geroot is
#10
Telenet Yelo laat inderdaad rooted devices niet toe deze app te gebruiken om verschillende redens (alsook om piraterij tegen te gaan). Ik heb voor jullie echter een simpele oplossing om jullie frustraties aan de kant te schuiven! Snel even naar de play-market, en de 'superuser'-app downloaden, of gewoon rechtstreeks via deze link:
https://play.google.com/store/apps/detai...android.su
Na het installeren moet je toestaan dat 'superuser' permissie mag geven aan zichzelf om opties die jij via deze app in/uitschakeld uit te voeren. Anders werkt het zichzelf tegen. Wordt dit niet gevraagd, ook goed!
Navigeer in de app naar het linkse tabblad, als ik me niet vergis. Hier staat de oplossing! Vink "Temp Unroot" aan, accepteer de waarschuwingen, en voila! Je device is unrooted totdat jij deze optie weer uitschakeld. Indien de Yelo-app nog op de achtergrond aan het draaien was, even ofwel een taskkill uitvoeren, ofwel het huisje of vierkantje inhouden en dan de app swipekillen. Bij eerste gebruik duurt het 1 a 5 minuten voor je beeld krijgt, vervolgens werkt het meteen!
Indien er wantrouw is over deze app, dit is een app waarmee jij kan beslissen welke processen al-dan-niet worden uitgevoerd. Er kan meer wantrouwen worden gesteld aan spellen-apps die vragen achter je gps-locatie en simkaarttoegang. Veel plezier iedereen met deze app, al wordt dit weer een stap dichter naar de sociale isolatie voor sommigen Big Grin
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Geen yelo tv op je smartphone als die geroot is - door Guy1717 - 06-05-2013, 16:31
RE: Geen yelo tv op je smartphone als die geroot is - door CruiSerX007 - 27-07-2013, 13:46



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)