Eleven Sports vanaf 1 November bij Tv Vlaanderen
#5
(30-10-2017, 17:30)natte schreef:
(30-10-2017, 15:36)master-magic schreef:
(30-10-2017, 12:53)natte schreef:
(29-10-2017, 22:28)master-magic schreef: Abonnees van TV Vlaanderen kunnen vanaf 1 november live naar voetbalwedstrijden uit diverse Europese voetbalcompetities kijken. Eigenaar M7 Group heeft ook voor TéléSAT een distributieovereenkomst gesloten.

Bij TV Vlaanderen gaan Eleven Sports 1 en Eleven Sports 2 in SD-kwaliteit het zenderaanbod van het Basic-abonnement versterken. Beide kanalen en Eleven Sports 3 zijn in HD-kwaliteit via het Interactieve TV-platform van de Vlaamse satelliettelevisieaanbieder te bekijken. Een Basic-abonnement kost bij TV Vlaanderen €17,90 per maand. Door distributieovereenkomst met M7 Group is Eleven Sports nu in elke huiskamer in België beschikbaar.

Veel voetbal

Eleven Sports heeft de uitzendrechten van veel Europese voetbalcompetities in bezit. Zo zijn onder meer wedstrijden uit de voetbalcompetities van Engeland, Italië, Spanje, en Frankrijk live en in samenvatting te bekijken. Maar ook Amerikaanse sportcompetities zoals NBA en NFL zijn bij de Belgische sportzender te zien.

Amaai al zender meer eleven 3 kent telenet niet

is dan ook een zender dat enkel via internet bestaat Wink je leest hier kennelijk niet goed want staat hier op het forum ook

Ik lees zeer goed dank u dankzij decoder kan jij streamen. Cd doet dat ook. Telenet kent dat weer niet ziggo wel. Weet er alles van en mijn aldibrilleke gaat nog zeer goed

awel volgend jaar komt die, en als die er is zal ik telenet eens bellen dat jij tester wilt zijn zodat je al uw wensen van streamen kan voldoen Tongue Tongue Tongue
Antwoord


Berichten in dit topic



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)