Algemene panne bij proximus
#12
Een Proximus IT medewerker zei me dat veel IT-ontwikkeling werd uitbesteed aan duistere Belgische IT ondernemingen die aan €1000+/Dag werkten. In de realiteit werden alle opdrachten uitbesteed aan lageloonlanden met alle gevolgen van dien. (veel bugs, instabiele en trage services, weinig support, slechte code...) Het management zou daar nu paal en perk aan stellen maar je voelt heel hard dat Proximus geen stabiele IT-basis heeft.

Ook bij de aanslagen op luchthaven Brussels lag het hele proximusnetwerk er 1 dag uit over heel het land. De andere providers hadden daar amper last van. Te absurd voor woorden. In tijden van nood moet je net kunnen communiceren. Gelukkig werkte de ouderwetse FM-band nog.
Antwoord


Berichten in dit topic
Algemene panne bij proximus - door master-magic - 08-01-2018, 23:37
RE: Algemene panne bij proximus - door apestaart12 - 08-01-2018, 23:47
RE: Algemene panne bij proximus - door master-magic - 10-01-2018, 21:26
RE: Algemene panne bij proximus - door zorro123 - 14-01-2018, 15:16



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)