Ook Medialaan wil 'Vlaamse Netflix' maken
#16
(03-09-2020, 23:56)apestaart12 schreef:
(02-09-2020, 18:37)master-magic schreef: De perslancering van Streamz is morgen vanaf 13h30 live te volgen via o.a. HLN.be en ook Play Time (kanaal 11 via Telenet). Dit persmoment wordt gepresenteerd door Erik Van Looy en An Lemmens en zal volgens de tv-gids van Telenet een uur duren. Er wordt meer info verwacht over de beschikbare content, de prijssetting en de officiële start.  Via de kantenservice van Telenet is er een tag aangemaakt "Streamz/Streamz+/Play Sports" dus we kunnen aannemen dat de namen Play en Play More vervangen gaan worden door Streamz en Streamz+. Volgens enkele geruchten zou er ook een soort "Streamz light" komen, met de inhoud van Streamz, maar dan met reclame aan een goedkopere prijs (beetje zoals streamingdienst Hulu in Amerika).

Ik vraag me af wat er met die 3 Play More zenders zal gebeuren, zullen die opgedoekt worden?

WAT KRIJG JE EXTRA?
  • Exclusieve Streamz Originals.

  • Topseries van VTM, VIER en VIJF, nog voor ze op tv komen! Zo kijk je bijvoorbeeld als eerste naar ‘De bende van Jan de Lichte’ of ‘Fair Trade’.

  • Een uitgebreide catalogus Vlaamse films en series, met onder andere Safety First en Studio Tarara.

JE GENIET NOG ALTIJD VAN:
  • de strafste lokale en internationale series (inclusief alles van HBO) én films.

  • 7 dagen Terugkijk TV (alleen als je Streamz bestelt via Telenet).

  • uren kijkplezier voor kids en tieners.

  • Je extra themazenders (zoals Discovery World en Stingray Music) en de Play More-kanalen.


WAAR VIND IK MIJN EXTRA'S?

Alle films, series, documentaires, …, binge je op de manier die je gewoon bent. Wij zorgen ervoor dat je al je extra entertainment automatisch kan bekijken via:
  • je Digicorder, Digibox of Telenet TV-box.

  • Yelo Play of de Telenet TV-app.

Let op: dit geldt uiteraard alleen als je van Streamz geniet via Telenet.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Ook Medialaan wil 'Vlaamse Netflix' maken - door koendevos - 04-09-2020, 06:40



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)