Rakuten TV start TVoD-dienst in Nederland, Belgie en andere landen
#6
(24-11-2019, 00:41)master-magic schreef:
(23-11-2019, 22:31)Frimout1969 schreef:
(16-03-2019, 20:42)master-magic schreef:
(16-03-2019, 11:25)evebrussel schreef: Rakuten TV was al langer beschikbaar in België voor de Franstaligen.

Nu voor Nederlandstalige ook in Vlaanderen
Hoe hoog zijn de bitrate mogelijkheden momenteel in België? Zal er met de toename van de intercontinentale glasvezelkabels en 5G mogelijk zijn voor de streamingdiensten die er al in België zijn en nog gaan bijkomen om dezelfde bitrate als blu-ray (30 Mbit/s) en 4K blu-ray (50 Mbit/s) te kunnen streamen?

door de gebruikte codecs is dat soms evenwaardig beeld in minder hoge bitrate's voor on demand online,
en de vraag is ook, als je hogere bitrate's wilt of je nog veel films kan kijken tot je bij bv telenet aan je max 750GB verbruikt zit in de piekuren van 12 uur tot 00.00 uur.
Hebben ze bij Telenet geen pakket dat je onbegrensd verbruik hebt? Lijkt mij wel nodig want als je veel films lijkt kom je heel snel aan 750 Gb.
Mag ik vragen wat die codecs inhoudt want bij Netflix heb je toch ook nog veel geruis in het beeld.
Ale ik even op wikipidea zoek naar H.264 en MPEG-4 dan krijg je nog eens enorm veel formaten voor video, audio en beeldcompressie. Dat is een waanzinnige lijst aan formaten.....
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Rakuten TV start TVoD-dienst in Nederland, Belgie en andere landen - door Frimout1969 - 24-11-2019, 01:18



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)