Film1 stopt via satelliet vanaf augustus 2019
#21
(03-05-2019, 21:00)master-magic schreef:
(03-05-2019, 20:55)natte schreef: vergeet niet dat sony zelf veel films in rechten heeft waarschijnlijk gaan ze zo verder ze zijn grote marktspeletrs zie maar bij sky waar ze eigen filmzenders hebben en kijk zelfs op sat astra  eigen sony tv zenders

je gaat toch niet Sky vergelijken met een kleine speler als film1 die maar 170.000 klanten heeft en niet meer uit de kosten geraakt, ze moeten wel meer aanbieden dan enkel films van Sony, Nederland is te klein net zoals belgie om nog een film zender levend te houden,
Play film kanalen bestaan doordat mensen play more geabonneerd zijn en telenet eigenaar is, als daar de klanten wegvallen bij play more zal dat ooit ook gebeuren.
film rechten kosten veel geld en als er te weinig klanten zijn dan gaat het weg.

Dat zou ik nog niet direct durven zeggen . Stel gelijk je zegt , wat ik ook vrees .dat er nog weing abonnees zijn voor play more . Dan gaan idd die lineaire zenders hier ook verdwijnen in belgie.
Maar dat wil niet zeggen dat telenet volledig stopt . De yelo play app of naar de toekomst toe de telenet tv app zal echt niet verdwijnen hoor.( ik kan hier boven uitmaken dat je op dezelfde golflengte als mij denkt ;-) )
Antwoord


Berichten in dit topic



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)