Proximus stelt 4K decoder officieel voor
#8
lees het volgende ook eens door wie denkt dat proximus beter is als telenet.

Citaat:Blijkbaar zijn ook de packs gewijzigd als ik die nieuwe URL bekijk. Entertainment NL en de combinatie met Movies & Series Pass zijn verdwenen. Nu een nieuw pack Family genaamd met zogezegd "Meer dan 20 zenders", maar ik tel er maar 19?
BBC First (HD)
BBC Entertainment :wordt als HD zender gepromoot. Ik heb dat pack niet meer, dus weet niet of het klopt, maar op de zenderkaart staat het als SD.
FOX (HD)
ID (SD)
NG Wild (HD)
Science (SD)
World (SD)
Travel XP (HD)
History (SD)
Mezzo Live (HD)
Classica (HD)
MTV Live (HD)
MTV Hit (SD)
vh1 classic (SD)
Boomerang (SD)
nick jr. (SD)
nick toons (SD)
Pebble TV (SD)
Studio 100 Hits (HD)

De combinatie met het vroeger Movies&Series Pass is afgevoerd. Als je dat ook wil moet je nu 2 keer 10,99 EUR leggen. Het Kids pack kan ook niet meer apart. Dus als je geen kids hebt moet je nu willens nillens terug betalen voor kinderzenders. ... Oh en voor de Franstalige Belgen is dat "meer dan 30 zenders" terwijl ik er maar 26 tel...of tellen ze de SD en HD versies als 2 zenders???

Enfin, wat als nieuw wordt aangekondigd, is natuurlijk weer een verkapte prijsverhoging van de packs. Ja het zijn nu geen "bundels" of "packs" meer, maar "opties tv content" en ja de prijs is iets hoger nl. 10,99 EUR. Zogezegd krijg je de kidszenders er nu bij nadat ze al maanden te veel hebben gevraagd voor de Entertainment NL bundel. Zo denken ze dat het makkelijk gaat geslikt worden door de klanten.

Tenslotte zal binnenkort ook de V7 decoder ingevoerd worden, dat op Android P draait. Zo zal je apps kunnen downloaden uit de Playstore en 400 uur kunnen opnemen in de google cloud. Dat komt in het najaar (volgens Le Soir en De Morgen). Die Android decoder is volgens mij wel een goede zet. Want zo hoeven ze zelf niet meer te investeren in native apps. Dan kan de klant netflix, amazon prime etc. gewoon downloaden uit de Playstore. Of je zal kunnen sideloaden is nog maar de vraag, maar het koopaanbod van google komt dan ook beschikbaar op die box, evenals de youtube originals die binnenkort met reclame kunnen bekeken worden door iedereen.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Proximus stelt 4K decoder officieel voor - door master-magic - 20-06-2019, 00:53



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)