Serie Siren op Play more en andere???
#1
Hallo allemaal,

Ik wil juist beginnen met de serie Siren op Playmore daar seizoen 2 juist is bijgekomen maar ik heb seizoen 1 nog niet gezien en die staat er helemaal niet bij. Als ik naar andere series ga met meerder seizoenen staan die er allemaal op vanaf seizoen 1.

Ik heb naar Telenet gebeld waarom seizoen 1 er nier op staat en kreeg antwoordt dat Telenet contract heeft en niet zelf kan bepalen welke seizoenen ze erop mogen zetten maar als ik zei dat ik even naar andere seizoenen gaan vergelijken ben staan alle andere series erop met alle seizoen.
Ik moet zeggen dat ze wel vriendelijke waren bij Telenet en ze zei als seizoen 3 erbij komt dat seizoen 1 wel erbij zal zijn.
Maar achteraf heb ik gezien op IMDb dat seizoen pas voor volgend jaar zal zijn en Siren staat tevens ook in de afdeling als nieuw dus als men nu seizoen 2 erop zet dan moet seizoen 1 er toch ook meer opstaan.
Ze zou dit doorgeven of men eventueel niet vergeten is seizoen 2 erop te plaatsen.

Zijn er hier die iets meer weten of we seizoen 1 nog mogen verwachten erop te komen staan?

Nog een algemeen vraag daar ik een surround systeem heb maar mijn voorversterker is defect dus zal nog even duren voor die gemaakt is, ik zou graag willen weten voor diegenen die een echte 5.1 surround installatie hebben want bij rondvragen van Telenet had ik op de eerste plaats zeer duidelijk te kennen gemaakt dat voor deze tijd en zeker de series van HBO toch op zijn minstens in Dolby Digital 5.1 erop mogen staan.

Blijkbaar hebben ze wel naar mij geluistert want bijna alle series en films die er nu op komen zijn in 5.1 .
Maar ik heb momenteel ook Netflix, ik denk dat de meeste zoals de ceo van Telenet zei dat de meeste alle streamers nemen en die dolby digital plus van Netflix is zeer goed maar hoe is voor de meesten de kwaliteit van Dolby Digital van Play more zowel voor series als voor films???.

Om te eindigen heb ik gezien dat het content van Amazon Prime Video al verhoogd is maar ik heb hun ook laten weten dat Prime Video in vergelijking met Engeland en Duitsland totaal niet te vergelijken is met de content en vooral de mogelijkheid van betalend content mag er ook komen naar de toekomst.

Waar kan je tegenwoordig Grey's anatomy en vooral Ray Donavon bekijken in HD en Dolby digital, noppens in België.
Alle mogelijke series zijn wel te bekijken meestel wel betalend op England en Duitsland.

Mijn vraag was nu even voor diegenen die al Prime Video hebben hoe de kwaliteit zit van Dolby Digital bij Prime Video.
Antwoord


Berichten in dit topic
Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 05-08-2019, 23:19
RE: Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 12-08-2019, 16:58
RE: Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 29-09-2019, 21:49
RE: Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 30-09-2019, 13:39



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)