ci+ voor computer (zonder TV!)
#7
(30-01-2014, 21:07)natte schreef: nee hoor je kan yelo ook op tablets en pc afspelen zonder decoder. ik heb hetr allleen niet omdat ik geen internet bij telenet heb. gebruik tvoveral belgacomtv is zelde systeem niets met decoders te maken

Wel, ik zou het niet weten, het is wat de telenet-winkel zei. 't Is best mogelijk dat het kan zonder digibox (het lijkt me zelfs logisch, vermits het over internet gaat en niet via de kabel), maar je hebt niet dezelfde functionaliteit als met een TV tunerkaart in je PC.

Omdat het via internet gaat komt ook bij uw internetverbruik - althans bij Telenet. Je hebt met Yelo ook niet alle zenders van het digitaal abonnement. Met een TV tunercard in je PC kijk je naar TV via de "kabel", het enige verschil is dat de tunercard niet in uw TV of digibox zit maar in uw PC zit.

Bovendien kan je dan met Windows Media Player in een apart venster naar TV kijken, en gelijktijdig gewoon aan je PC werken. En het is deze functionaliteit die ik wil.

Kan je met TV-overal van belgacom in een apart venster op je scherm naar TV kijken terwijl je tegelijk andere zaken doet op datzelfde scherm, zoals mail, internetten,enz?
Antwoord


Berichten in dit topic
ci+ voor computer (zonder TV!) - door Xanthippe_alfa - 23-01-2014, 05:22
RE: ci+ voor computer (zonder TV!) - door chukky2 - 23-01-2014, 22:50
RE: ci+ voor computer (zonder TV!) - door Xanthippe_alfa - 23-01-2014, 23:58
RE: ci+ voor computer (zonder TV!) - door Xanthippe_alfa - 30-01-2014, 07:10
RE: ci+ voor computer (zonder TV!) - door Xanthippe_alfa - 05-02-2014, 18:13



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)