08-12-2015, 19:02
eleven kan ik hier goed vergelijken tussen telenet en proximus en telenet wint hier duidelijk
Eleven Sports Network verwerft rechten EHF Champions League handbal
|
08-12-2015, 19:02
eleven kan ik hier goed vergelijken tussen telenet en proximus en telenet wint hier duidelijk
08-01-2016, 16:43
Eleven Sports Network versterkt zijn ploeg in België
Eleven Sports Network, dat nationaal beschikbaar is met internationaal topvoetbal met oa La Liga en Serie A en andere topsporten zoals de NBA en NFL, versterkt zijn team in twee linies. Eleven wil zich hiermee nog meer lokaal verankeren op de Belgische markt en zo merkbekendheid en kijkervaring verhogen. Charles Boonaert gaat de lijnen uitzetten voor social media als Social Media Manager binnen het marketing team. Voorheen verzorgde hij de editorial content voor voetbal en film van Proximus TV. Ken Ceulemans zal op zijn beurt als Head of Programming & Planning de zendervormgeving en productionele omkadering naar een hoger niveau tillen. Daarvoor werkte hij voor onder meer Telenet, Sanoma en Studio 100.
09-01-2016, 22:36
vele bekende namen keren terug
25-01-2016, 23:58
Deze week op Eleven: Rode Duivels in Engeland, NBA en Pro Bowl
Eleven trekt deze laatste week van januari alle registers open met een bijzonder aantrekkelijk programma. Het merendeel van de Rode Duivels gaat aan de slag in de Capital One Cup en de FA Cup. In de Serie A gaat uiteraard alle aandacht naar de Milanese derby. En in Spanje is er de regelrechte clash tussen Barcelona en Atlético Madrid. Liefhebbers van Amerikaanse sporten komen aan hun trekken dankzij enkele topmatchen in de NBA en de NFL Pro Bowl. Capital One Cup Dinsdag 20.45 uur Liverpool – Stoke Woensdag 20.45 uur Manchester City – Everton Wie de huidige vorm van de Rode Duivels wil checken, stemt af op Eleven. Migolet, Origi, Benteke, De Bruyne, Mirallas of Lukaku : het merendeel ervan zal wellicht aan de aftrap komen bij één van de twee halve finales van de Capital One Cup. FA Cup Vrijdag 20.45 uur Derby – Manchester United Zaterdag 13.45 uur Colchester – Tottenham Zaterdag 18.30 uur Liverpool – West Ham Zondag 14.45 uur Carlisle - Everton Zondag 17.00 uur MK Dons – Chelsea In de FA Cup zijn ze aanbeland in de vierde ronde en daar kan je nog meer Rode Duivels op de mat zien: Fellaini, Januzaj, Courtois, Hazard en onze landgenoten bij Tottenham. Chelsea en Manchester United zijn aan het krasselen in de Premier League; voor hen is de FA Cup wellicht de snelste weg naar Europa. Serie A Zondag 20.45 uur AC Milan – Inter Milan De 'Cugini' van AC Milan en Internazionale hebben zondag afspraak voor hun familiefeest. Benieuwd hoe hevig het eraan toe zal gaan… Het klassement is even van geen belang. Vanavond gaat het over eer, over wie er regeert in Lombardije. In een zinderend San Ciro worden de messen geslepen en iedereen kan er via Eleven live van genieten. Liga Zaterdag 16.00 uur Barcelona - Atlético De laatste jaren delen Barca en Atlético elkaar de ene mokerslag na de andere toe. Als de ene de Liga domineert, zal de andere hem graag een loer draaien. Ook dit seizoen geven de twee rivalen elkaar geen duimbreed toe. Wie gaat vanavond met de eer lopen en mag zich de fiere leider van La Liga noemen? Antwoord vanmiddag live vanuit Camp Nou. NFL Maandag 01.30 uur Pro Bowl In afwachting van de 50e Super Bowl (volgende week), een opwarmertje van formaat met de Pro Bowl. Twee teams samengesteld met het kruim van de NFL spelen deze vriendschappelijke wedstrijd enkel voor de fun, maar daarom niet minder spectaculair. Rechtstreeks te volgen vanuit het Aloha Stadion in Honolulu, Hawaï.
27-01-2016, 08:41
nog goed nieuws de eleven zenders zijn nu ook beschikbaar voor wie voo en betv pakket neemt
28-01-2016, 15:28
05-02-2016, 02:45
Zuid-Amerikaanse kwalificaties WK 2018 op Eleven Sports
Belgische voetbalfans hebben er weer een vette kluif bijgekregen. Eleven Sports Network zal hen LIVE en EXCLUSIEF de wedstrijden voorschotelen van de Zuid-Amerikaanse voetbalconfederatie (CONMEBOL) in aanloop naar het 2018 FIFA World Cup Russia. Eleven Sports Network haalt op die manier de grote kanonnen boven, want naast Gouden Bal-winnaar Lionel Messi (Argentinië) komen onder andere ook Neymar (Brazilië), Alexis Sánchez (Chili), James Rodríguez (Colombia) en Luis Suárez (Uruguay) in actie met hun landenteams, op jacht naar het gegeerde WK-ticket. Fans van die grote sterren hoeven geen pass, geen tackle of goal te missen en kunnen terecht op het digitale platform van Eleven Sports Network of van het live entertainment genieten via Proximus TV, VOO en Telenet. 'We zijn heel opgetogen dat we zo’n grote namen uit het wereldvoetbal hebben kunnen strikken', zegt Anouk Mertens, Managing Director België Eleven Sports Network. 'Dit is een fantastische toevoeging aan onze toch al indrukwekkende portfolio. Het onderstreept ook onze ambitie om op termijn de nummer één bestemming te worden voor de Belgische voetbalfan.' De CONMEBOL WK-kwalificatiewedstrijden gelden als wellicht de moeilijkste ter wereld; van de huidige FIFA top twintig, treden er immers zes teams aan: Argentinië (2e), Chili (5e), Brazilië (6e), Colombia (8e), Uruguay (11e) en Ecuador (13e). De CONMEBOLlanden gingen tot dusver met negen wereldbekers aan de haal. Daarvan won Brazilië er vijf, Argentinië twee en Uruguay één. Momenteel voert Ecuador de rangschikking aan van het FIFA 2018 WK-kwalificatietornooi. De volgende speelronde (wedstrijd vijf) vindt plaats op 24 maart 2016. De laatste ronde (wedstrijd 18) zal gespeeld worden in oktober 2017. De eerste vier landen zijn dan rechtstreeks geplaatst voor het 2018 FIFA World Cup Russia, terwijl het vijfde team een play-off wedstrijd speelt tegen een gekwalificeerde van de Oceanische Voetbalbond.
13-03-2016, 12:40
(28-01-2016, 15:28)master-magic schreef:(27-01-2016, 08:41)natte schreef: nog goed nieuws de eleven zenders zijn nu ook beschikbaar voor wie voo en betv pakket neemt Ik stelde vanmorgen vast bij het zappen dat Eleven HD en Eleven Sports HD zich ook bevinden op de kanalen 725 en 726. Dacht eerst dat het te maken zou kunnen hebben met de Pro Jupiler League van vanavond 18 uur (8 kanalen nodig)voor de fransataligen ( want slechts 5 voo-foot kanalen) maar ook in de tv-gids van Telenet staan ze geprogrammeerd en géén Belgisch voetbal op deze 2 kanalen. Voor de franstalige kijkers via VOO en Be sportkanalen. Blijkbaar heeft telenet toch nog plaats genoeg want deze 2 zenders staan der nu dubbel op en dan ook nog in HD en met nederlands commentaar! Waar is dat nu voor nodig ?
13-03-2016, 13:42
dreekes dat is al lang zo kijk maar op dit forum. die eleven zenders zitten in betv premium pakket. ik heb ze al lang bij de 700zenders kan je ze in 2 sporen zetten. ik zet ze dan altijd op franse spoor om mijn francois te oefenen
13-03-2016, 15:51
(13-03-2016, 13:42)natte schreef: dreekes dat is al lang zo kijk maar op dit forum. die eleven zenders zitten in betv premium pakket. ik heb ze al lang bij de 700zenders kan je ze in 2 sporen zetten. ik zet ze dan altijd op franse spoor om mijn francois te oefenen Ja ok, maar moeten die daarom dubbel zitten op de kabel ? Die nemen dan ook plaats in... Ik geloof dat je op de 2 andere kanalen 212 en 213 zelfs ook de taal kan kiezen. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|