Topics: 11
Die site is inderdaad niet koosjer. Ik hoop echt dat Amazon Prime naar België komt. Je kan je nu al op Amazon Prime abonneren als Belg op de Franse site amazon.fr. Maar voorlopig zit daar geen video bij. Dus als die video optie erbij komt in Frankrijk, dan zullen alvast de Franstaligen die waarschijnlijk ook kunnen nemen. Het is dan maar een kleintje om de Nederlandstaligen te bedienen via de Nederlandse site (of de Duitse die nu al voor een groot deel in het Nederlands beschikbaar is).
Ik hoop het in elk geval. Amazon Prime is meestal een stuk goedkoper dan Netflix en het is een goede aanvulling op het aanbod waar ik nu al van geniet.
Topics: 952
(23-11-2016, 16:49)evebrussel schreef: Die site is inderdaad niet koosjer. Ik hoop echt dat Amazon Prime naar België komt. Je kan je nu al op Amazon Prime abonneren als Belg op de Franse site amazon.fr. Maar voorlopig zit daar geen video bij. Dus als die video optie erbij komt in Frankrijk, dan zullen alvast de Franstaligen die waarschijnlijk ook kunnen nemen. Het is dan maar een kleintje om de Nederlandstaligen te bedienen via de Nederlandse site (of de Duitse die nu al voor een groot deel in het Nederlands beschikbaar is).
Ik hoop het in elk geval. Amazon Prime is meestal een stuk goedkoper dan Netflix en het is een goede aanvulling op het aanbod waar ik nu al van geniet.
Master altijd gelijk
Amazon Prime heeft de eerste stappen in Nederland gezet. Het gaat echter wel om babystapjes. Voor de meeste Nederlandse gebruikers is Amazon Prime geen volwaardige concurrent van Netflix. De dienst is met een abonnementsprijs van €2,99 per maand gedurende het eerste half jaar wel goedkoop. Amazon Prime moet in het eerste half jaar alle zeilen bijzetten om de dienstverlening en de gebruikersvriendelijkheid voor Nederlandse klanten sterk te verbeteren. Na het eerste half jaar wordt de abonnementsprijs naar zes euro per maand verhoogd. En dat gaat met het huidige aanbod en de mogelijkheden voor velen te duur worden.
Geen ondertiteling
Grootste minpunt is dat bij slechts enkele films Nederlandse ondertiteling aanwezig is. Zelfs bij het nieuwe prestigeproject van Amazon Prime – het autoprogramma The Grand Tour – is van Nederlandse ondertitels geen sprake. Daarnaast kan men het abonnement alleen met een creditcard betalen. In Nederland veel gebruikte betalingsmogelijkheden als Ideal en PayPal worden niet ondersteund. De Nederlandse vertegenwoordiging van Amazon laat desgevraagd aan Totaal TV weten dat naar de feedback van Nederlandse abonnees wordt geluisterd, maar dat er geen concrete plannen zijn om andere betalingsmogelijkheden te gaan ondersteunen.
Fire TV
Ook de ondersteuning van de streamingapparaten Chromecast en Apple TV – die in Nederland veel gebruikt zijn – is niet aanwezig. Wil men op televisie naar content van Amazon Prime kijken, kan dat alleen met nieuwe modellen internettelevisies van de merken LG en Samsung. Amazon Prime is wel op mediaspeler Fire TV beschikbaar. Deze is in Nederland vrijwel niet gebruikt. Hierdoor kan een groot deel van de Nederlandse abonnees vooralsnog alleen via tablet en smartphone naar films, series en programma’s van Amazon Prime kijken.
Topics: 1,682
Link verwijderd in deze topic daar deze nu word geforward naar een nieuwsberichten site over streaming diensten in nl en dus niks met amazon had te maken zoals ik eerder zei
En amazon is niet aantrekkelijk met de vele nadelen van geen ondertitels en enkel te betalen met kredietkaart (VISA,MasterCard)
Juiste url voor belgie gevonden
http://www.prime.brussels
Topics: 11
(17-12-2016, 20:33)master-magic schreef: Link verwijderd in deze topic daar deze nu word geforward naar een nieuwsberichten site over streaming diensten in nl en dus niks met amazon had te maken zoals ik eerder zei
En amazon is niet aantrekkelijk met de vele nadelen van geen ondertitels en enkel te betalen met kredietkaart (VISA,MasterCard)
Men kan ook met een prepaidkaart betalen, het nadeel is dat er maar 4 banken die kaart aanbieden. (BNP Paribas Fortis, Belfius, KBC en Bpost bank)
Het meest stoort mij dat gebrek aan Nederlandse ondertitels en het aanbod van de series want die trekken momenteel op niks.
(21-12-2016, 01:10)master-magic schreef: Juiste url voor belgie gevonden
Is voor brissels gewest
(21-12-2016, 18:50)natte schreef: (21-12-2016, 01:10)master-magic schreef: Juiste url voor belgie gevonden
Is voor brissels gewest
is voor iedereen die er op klikt