Topics: 1,680
(04-05-2016, 22:09)apestaart12 schreef: (04-05-2016, 19:40)master-magic schreef: (03-05-2016, 07:44)natte schreef: (30-04-2016, 23:31)boulder schreef: Vraag is ook hoeveel van die nieuwe Play en Play more abonnees zo'n doosje hebben gekregen met een beperkte abonnementsperiode, en die het nadien gaan opzeggen.
Zo krik je de cijfers kunstmatig wat op.
Wat totale abonnees betreft, lijkt mij wel logisch dat Telenet altijd wel wat verliest.
We komen van een situatie waarin Telenet bijna alle abonnees had (toen er nog geen BelgacomTV, TV Vlaanderen, Mobistar, enz. waren).
Er zijn steeds meer manieren om TV te kijken, dus is het logisch dat er ieder jaar wel een aantal klanten elders gaan kijken.
ik vind telenet voorlopig beste produkt in de quatroplanning Zolang alles goed werkt,lees toch nog veel problemen,
Heb het ook zelf hier nog steeds.
Bij Proximus zijn er meer problemen vooral wat opnames betreft.
Dat is een ander systeem ook he,kan je niet vergelijken met de telenet digicorder.
Bij proximus worden de opname's op een cloud bewaart dat enkel te bekijken is als je verbonden bent met internet.
Bij telenet word het oo de schijf bewaard en is er geen ip connectie nodig om op te nemen.
Is een groot verschil ook.
Telenet heeft zijn problemen en ook proximus.
Maar als je zelf problemen hebt zelf na dat ze de netwerf hebben doorgevoerd en er dus nieuwe onderdelen zijn tot aan huis en er nog problemen zijn met digitaal tv en internet dan scheelt er echt iets he.
Binnen niks veranderd en nooit probs tot de aanpassingen van de netwerf.
Topics: 952
(04-05-2016, 19:40)master-magic schreef: (03-05-2016, 07:44)natte schreef: (30-04-2016, 23:31)boulder schreef: Vraag is ook hoeveel van die nieuwe Play en Play more abonnees zo'n doosje hebben gekregen met een beperkte abonnementsperiode, en die het nadien gaan opzeggen.
Wat totale abonnees betreft, lijkt mij wel logisch dat Telenet altijd wel wat verliest.
We komen van een situatie waarin Telenet bijna alle abonnees had (toen er nog geen BelgacomTV, TV Vlaanderen, Mobistar, enz. waren).
Er zijn steeds meer manieren om TV te kijken, dus is het logisch dat er ieder jaar wel een aantal klanten elders gaan kijken.
ik vind telenet voorlopig beste produkt in de quatroplanning Zolang alles goed werkt,lees toch nog veel problemen,
Pak dan maar eens proximus adsl dan weet je het pas ook 20 jaar gehad
(04-05-2016, 22:09)apestaart12 schreef: (04-05-2016, 19:40)master-magic schreef: (03-05-2016, 07:44)natte schreef: (30-04-2016, 23:31)boulder schreef: Vraag is ook hoeveel van die nieuwe Play en Play more abonnees zo'n doosje hebben gekregen met een beperkte abonnementsperiode, en die het nadien gaan opzeggen.
Bij Proximus zijn er meer problemen vooral wat opnames betreft.
Ik zeg u opnamen en steamen geen probleem maar hun produkt feugd niet
(05-05-2016, 09:22)natte schreef: (04-05-2016, 19:40)master-magic schreef: (03-05-2016, 07:44)natte schreef: (30-04-2016, 23:31)boulder schreef: Vraag is ook hoeveel van die nieuwe Play en Play more abonnees zo'n doosje hebben gekregen met een beperkte abonnementsperiode, en die het nadien gaan opzeggen.
Pak dan maar eens proximus adsl dan weet je het pas ook 20 jaar gehad
Ik heb het ook nog gehad en geen last mee gehad toen.
Enkel veel te traag internet.
Ga eens kijken voor mobistar denk ik volgende maand.
Master je ervaringen delen hier hee of in speciale topic
Ja ga nog zien,ben pas overgeschakelt voor gsm naar mobistar,
Eens kijken of ik nu al kan aanvragen nu ik abbo heb bij mobistar.
|