Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rex of Rio
(11-08-2014, 17:05)zorro123 schreef:
(06-08-2014, 20:51)zorro123 schreef: Telenet entertaint je voortaan nog 8 x beter!

Voor jouw tv is de zomer géén komkommertijd. Integendeel. Rex is aangepast, de TV-theek werd overzichtelijker en Rio presenteert elke week nieuwkomers. En da’s nog lang niet alles...

Wat is er veranderd?

We vereenvoudigden de structuur van de TV-theek. We splitsten bijvoorbeeld het aanbod van Rex en Rio op zodat jij in één oogopslag ziet welke films, series en themazenders in jouw abonnement zitten. voorbeeld

De laatst toegevoegde titels staan voortaan bovenaan. Zo vind je meteen de nieuwste titels in het aanbod.
Je kan zoeken op alle titels. Rio krijgt wekelijks nieuwe titels, waaronder elk weekend tijdens de zomer een topfilm voor de kids. Frozen bijvoorbeeld, of Despicable Me 2. Rex wordt voortaan meerdere keren per maand opgefrist.
Films en series voor kinderen worden aangeduid met de leeftijdscategorieën Kids (0 – 6 jaar) en Junior (6 – 12 jaar).
We brengen geregeld thematische specials. Die kunnen gaan over één bepaald onderwerp, bv. verfilmde boeken in ’Boek gemist?’. Maar het thema kan ook een steracteur of regisseur zijn.
Je krijgt onder ‘Suggesties voor jou’ kijktips op basis van de films en series die je al bekeek.
En Rex, ten slotte, kreeg er drie nieuwe zenders bij: Extreme Sports, MTV Live en Jim Jam. Probeer ze zeker eens uit.
Je vindt je favoriete films en series van PRIME voortaan onder ’TV à la carte‘.
Wedden dat je al die lange zomeravonden goed gevuld krijgt?

de versie van vandaag :
Telenet entertaint je voortaan nog beter!

Voor jouw tv is de zomer géén komkommertijd. Integendeel. De TV-theek werd overzichtelijker voor zowel Rex als Rio. En da’s nog lang niet alles. We lijsten het voor je op.

Wat verandert er voor Rio-klanten?
We vereenvoudigden de structuur van de TV-theek. We splitsten bijvoorbeeld het aanbod van Rex en Rio op zodat jij in één oogopslag ziet welke films, series en themazenders in je Rio-abonnement zitten.
De laatst toegevoegde titels staan voortaan bovenaan. Zo vind je meteen de nieuwste titels in het aanbod.
Je kan zoeken op alle titels. Rio krijgt wekelijks nieuwe titels, waaronder elk weekend tijdens de zomer een topfilm voor de kids. Frozen bijvoorbeeld, of Despicable Me 2.
Films en series voor kinderen worden aangeduid met de leeftijdscategorieën Kids (0 – 6 jaar) en Junior (6 – 12 jaar).
We brengen je geregeld nieuwe thematische specials. Die kunnen gaan over één bepaald onderwerp, bv. verfilmde boeken in ’Boek gemist?’. Maar het thema kan ook een steracteur of regisseur zijn.
Je krijgt onder ‘Suggesties voor jou’ kijktips op basis van de films en series die je al bekeek.
Ten slotte, komen er 3 zenders bij: Extreme Sports, MTV Live en Jim Jam.

Wat verandert er voor Rex-klanten?
We vereenvoudigden de structuur van de TV-theek. We splitsten bijvoorbeeld het aanbod van Rex en Rio op zodat jij in één oogopslag ziet welke films, series en themazenders in je Rex-abonnement zitten.
Je kan zoeken op alle titels.
Rex wordt voortaan meerdere keren per maand opgefrist.
We brengen je geregeld nieuwe Rio specials. Die kunnen gaan over één bepaald onderwerp, bv. verfilmde boeken in ’Boek gemist?’. Maar het thema kan ook een steracteur of regisseur zijn.
Je krijgt onder ‘Suggesties voor jou’ kijktips op basis van de films en series die je al bekeek
Ten slotte, komen er 3 zenders bij: Extreme Sports, MTV Live en Jim Jam.

Wat verandert er voor PRIME-klanten?

Ik heb die film van o tot 6 even bekeken. Het zijn er maar 8 niet meer waarvan 4 oude shows. Bijgekomen er zijn er zeeeeeeeer veel weg die je ook niet vind bij junior. Rare jongens die telenetters
Antwoord
Ivm met dat suggestief voorstellen hebben ze afgekeken van belgacomtv met dit verschil dat je bij bgtv dit terug kan uitschakelen. Had ik eerst ook maar was storend en terug afgezet.
Antwoord
Nog 1 suggestie Telenet. Wanneer komen nu eens eindelijk waardige zenders bij en vooral waar blijven de hdzenders
Antwoord
er staat daar zelfs Redbull tv bij (programma's ervan tenminste),
en eerst waren ze bezig met prime in tv al carte te zetten,
blijkbaar zijn ze veranderd (voor hoelang ?) alles blijft bij het oude, want op hun facebookpagina waren er aan het afvragen,
of ze nu apart er voor moesten bijbetalen, er gaan nog veranderingen komen, dat staat als paal boven water
Antwoord
(11-08-2014, 15:56)zorro123 schreef: e-mail van Prime film & series :

Vanaf heden krijgen zowel REX als RIO een eigen omgeving binnen de TV-Theek, daar waar dit vroeger een gemeenschappelijk genre was. "Prime à la carte" verschuift vanaf vandaag onder de categorie "TV à la carte". Door deze aanpassing hopen we onze REX en RIO klanten van de nodige dosis klantvriendelijk te voorzien.

en wie nu eens kijkt bij rex of rio, heeft de eerste xx minuten nodig waar alles staat en vooral : alle nieuwigheden

en bovenstaande is vanaf vandaag realIteit RIO en REX staan apart,
en Prime vindt je terug in tv a la carte
Antwoord
(12-08-2014, 16:00)zorro123 schreef:
(11-08-2014, 15:56)zorro123 schreef: e-mail van Prime film & series :

Vanaf heden krijgen zowel REX als RIO een eigen omgeving binnen de TV-Theek, daar waar dit vroeger een gemeenschappelijk genre was. "Prime à la carte" verschuift vanaf vandaag onder de categorie "TV à la carte". Door deze aanpassing hopen we onze REX en RIO klanten van de nodige dosis klantvriendelijk te voorzien.

en wie nu eens kijkt bij rex of rio, heeft de eerste xx minuten nodig waar alles staat en vooral : alle nieuwigheden

en bovenstaande is vanaf vandaag realIteit RIO en REX staan apart,
en Prime vindt je terug in tv a la carte
Mom dat is raar. Dat was bij ons gisteren al
Antwoord
voor diegenen die de beroemde serie LOST niet helemaal hebben kunnen zien, geen nood :
ze geven alle seizoenen terug vanaf 1/09/2014
Antwoord
(11-08-2014, 20:07)Kris schreef: De toevoeging van zogezegd 3 nieuwe zenders vind ik maar flauw, extreme Sports en JimJam heb ik nog steeds in het oude pluspakket. En MTV Live HD zat ook al in het oude extra betaalde HD Aanbod. Een meerwaarde was geweest om bijvoorbeeld Sky News HD, VH1 Classic,... toe te voegen aan Rex en Rio.

Dat was al langer bekent dat zenders van dat pluspakket ooit gingen toegevoegd worden bij REX&RIO omdat die andere pakketten toch verdwenen.
Antwoord
voor diegenen die het graag live willen kijken : 66th Annual Primetime Emmy Awards 2014,
2 dagen later heb je nog een ingekorte versie
Antwoord
(13-08-2014, 09:18)Dimira schreef:
(11-08-2014, 20:07)Kris schreef: De toevoeging van zogezegd 3 nieuwe zenders vind ik maar flauw, extreme Sports en JimJam heb ik nog steeds in het oude pluspakket. En MTV Live HD zat ook al in het oude extra betaalde HD Aanbod. Een meerwaarde was geweest om bijvoorbeeld Sky News HD, VH1 Classic,... toe te voegen aan Rex en Rio.

Dat was al langer bekent dat zenders van dat pluspakket ooit gingen toegevoegd worden bij REX&RIO omdat die andere pakketten toch verdwenen.

Ja maar pebblestv heb ik via belgacomtv, cbeebies via sat. Food ook en zongebruind ik ze allemaal terug. Invoeren en uitbreiden is het antwoord op rio
Antwoord