Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe yelo op de digicorders.
(03-05-2013, 17:20)thailand schreef: Werkt alleen goed als je de allerlaatste nieuwe smart tv's hebt.
Anders kan je er niet veel mee , je krijgt dan de vervelende ... Toestel niet compatibel , melding......
Probleem is ook dat je na de installatie niet meer terug kan naar de oude software.
ja dat wist je in het begin dat het niet omkeer baar was.Ben eens benieuwd heb nu een nieuwe smart enkel wachten op die update,mag stilletjes aan wel gaan komen nu.
Antwoord
Raar, ik heb geen smart tv, enkel een phillips full hd van een jaar of 4 oud en daar heb ik geen enkel probleem met de nieuwe menu's.
Ben je zeker dat je via HDMI verbonden bent?

(01-05-2013, 10:02)Hans schreef: hallo
ik zou graag weten hoe ik via het nieuwe menu alle afleveringen kan opnemen? ik vind dit nergens meer hoe ik dit moet doen
ben tevreden over het nieuwe menu , snel
minder tevreden ben ik over zapbalk, je bent 1/3 van je scherm kwijt

In je tv-gids het programma dat je wenst op te nemen selecteren; OK drukken, opnemen selecteren en OK duwen en dan opname opties wijzigen selecteren OK drukken en bij serie op OK drukken en daar kiezen voor alle afleveringen.
Dat van die zapbalk heb ik al eens aangekaart, dat het meer transparanter mocht zijn.

(01-05-2013, 20:16)murdock schreef:
(01-05-2013, 20:12)master-magic schreef:
(01-05-2013, 14:51)Dimira schreef:
(01-05-2013, 10:02)Hans schreef: hallo
ik zou graag weten hoe ik via het nieuwe menu alle afleveringen kan opnemen? ik vind dit nergens meer hoe ik dit moet doen
ben tevreden over het nieuwe menu , snel
minder tevreden ben ik over zapbalk, je bent 1/3 van je scherm kwijt

Is die zapbalk dan nog slechter geworden dan vroeger?Anders heeft het niet veel zin dat ik dat menu er op zet.

heb je de foto's nog niet gezien van die menu's enzo,
op dat kanaal van telenet over Yelo zie je het ook dacht ik,
vind die ook veel te groot,op den duur word het zoals bij belgacom Wink

en vrees dat interactiviteit niks te zien heeft met al of niet nieuwe menu update van je box.
heb je al eens een reset gedaan van je box?????

Heeft er wel met te maken,de klanten die dat voor hebben zijn verplicht te updaten. Die technieker die langs us geweest had ook dit probleem en is pas opgelost met de update. Het zou hem in de bios zijn van de recorder.
Updaten naar het nieuwe Yelo tv menu hoeft niet echt, het probleem dat jij hebt is dat je waarschiijnlijk veel toestellen in huis hebt waarvan de DLNA streaming functie aanstaat, Dat heeft momenteel nog problemen bij de boxen, dat ze trager reageren. Wordt opgelost in de volgende upgrade die er aankomt.
Je kan wel de DSLNA functie uitzetten op je PC's laptop's Smartphone's en andere toestellen waarvan je kan streamen.
Kans zit er dan dik in dat je boxen sneller zullen werken als ze dan interactief zijn aangesloten.
Antwoord
@Deejay ik had dit al eens hier aangekaart wanneer mensen met nieuwe ideën zitten die ze graag zouden willen bv. dit probleem nu met die zapbalk maar het kan ook iets anders zijn nieuwe of andere functies dat zij dit op dit forum kunnen posten?Want het lijkt er op dat je iemand van telenet bent of toch iets te zeggen hebt daar.Omdat je zegt over die zapbalk dat je dat hebt aangekaart.Daarom veronderstel ik dat.Maar ik dacht eerst via het telenet blog.Maar als ik dat via telenet moet doen duurt dat nog maanden.je kan het ook via facebook via charlotte maar dat is ook onpersoonlijk vind ik.En daarom dacht ik aan deze mannier.En dan kunnen bv nog de beste ideën doorgegeven woden aan telenet voor uitvoering bij een latere update.
Antwoord
(04-05-2013, 14:41)Dimira schreef: @Deejay ik had dit al eens hier aangekaart wanneer mensen met nieuwe ideën zitten die ze graag zouden willen bv. dit probleem nu met die zapbalk maar het kan ook iets anders zijn nieuwe of andere functies dat zij dit op dit forum kunnen posten?Want het lijkt er op dat je iemand van telenet bent of toch iets te zeggen hebt daar.Omdat je zegt over die zapbalk dat je dat hebt aangekaart.Daarom veronderstel ik dat.Maar ik dacht eerst via het telenet blog.Maar als ik dat via telenet moet doen duurt dat nog maanden.je kan het ook via facebook via charlotte maar dat is ook onpersoonlijk vind ik.En daarom dacht ik aan deze mannier.En dan kunnen bv nog de beste ideën doorgegeven woden aan telenet voor uitvoering bij een latere update.

Ben gewoon een repair tech voor een subco van telenet. Heb zelf bij telenet nikske te zeggen, maar de testers van de nieuwe Yelo tv op de digiboxen hebben een tel nummer gekregen waar ze hun problemen of opmerkingen konden melden. En heb dat ook gedaan over de zapbalk die naar mijn zin iets te donker is en je teveel van je beeld verliest. Het mag transparanter worden.
Maar of ze gaan luisteren das een andere zaak.Rolleyes
Antwoord
Daarom had ik al ergens een voorstel geplaats om als er soms iemand ideën heeft die hij graag zou willen verwezelijkt zien in een volgende update of verbeteringen zoals nu met de zapbalk.Maar ja dan zal dit ook niet veel helpen.
Antwoord
(04-05-2013, 18:39)Dimira schreef: Daarom had ik al ergens een voorstel geplaats om als er soms iemand ideën heeft die hij graag zou willen verwezelijkt zien in een volgende update of verbeteringen zoals nu met de zapbalk.Maar ja dan zal dit ook niet veel helpen.

Je kent de luisterende oren bij Telenet ook he.
Maar je kan maar proberen zo iets te verwezenlijken.
Mss dat we de raadgevengen dan kunnen doorsturen naar Telenet, en hopen dat ze eens naar de wensen van hun klanten luisteren
Antwoord
(04-05-2013, 18:43)Deejay schreef:
(04-05-2013, 18:39)Dimira schreef: Daarom had ik al ergens een voorstel geplaats om als er soms iemand ideën heeft die hij graag zou willen verwezelijkt zien in een volgende update of verbeteringen zoals nu met de zapbalk.Maar ja dan zal dit ook niet veel helpen.

Je kent de luisterende oren bij Telenet ook he.
Maar je kan maar proberen zo iets te verwezenlijken.
Mss dat we de raadgevengen dan kunnen doorsturen naar Telenet, en hopen dat ze eens naar de wensen van hun klanten luisteren

deejay toffe gast en goede aanwinst op dit forum.helaas kan ik nog niet yelotv doen
Antwoord
(30-04-2013, 22:40)Deejay schreef: De updates doen ze op verschillende datums om drukte op de callcenters te vermijden.
@ Murdock kan je vertellen dat het voor Zottegem alvast niet op 7 mei gepland is.

Normaal zou iedereen deze week (dus voor 13 Mei) yelo op tv moeten krijgen.
Althans dat had Telenet toch vermeld.
Ben benieuwd.
Hier regio Turnhout nog niks.
Antwoord
Is toch erg dat wij nog tot eind deze maand moeten wachten voor die update, maar ondertussen kunnen we niks doen doen met de digicorders,want we hebben geen interactiviteit. Nog goed we van telenet ter compensatie gratis een nieuwe digicorder zijn mogen gaan halen zo kan ik nu op mijn 2 recorders het nieuwste yelo menu erop zetten. We hebben onze aanrekening gekregen en ze rekenen gelukkig geen 39 euro aan.
Antwoord
(06-05-2013, 03:12)guyke schreef:
(30-04-2013, 22:40)Deejay schreef: De updates doen ze op verschillende datums om drukte op de callcenters te vermijden.
@ Murdock kan je vertellen dat het voor Zottegem alvast niet op 7 mei gepland is.
Normaal zou iedereen deze week (dus voor 13 Mei) yelo op tv moeten krijgen.
Althans dat had Telenet toch vermeld.
Ben benieuwd.
Hier regio Turnhout nog niks.

Hier in ieder geval 2170 nog niets.Zoals bij belgacom moest ik vroeger voor een update ook wachten tot de laatste.
Antwoord