Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Windows 10 krijgt gloednieuwe standaardbrowser
(01-08-2015, 00:29)zorro123 schreef: ondanks alles een veel betere dan windows 8.1,
het enige waar velen een groot probleem mee zullen hebben : is namelijk een virusscanner erop zetten, ik heb de mijne erop gekregen,
en het moet een windows 10 compatible zijn, en wat de standaardbrowser betreft windows edge, als je graag google chrome of firefox of opera wilt gebruiken, als standaardbrowser :
heel eenvoudig : je installeert er een naar keuze (diegene die je gewoon bent), je gaat bij het windows teken naar :
instellingen >> systeem >> standaard-apps,
je klikt op windows edge en je krijgt te zien welke browsers je geinstalleerd hebt, je klikt erop een, en deze wordt automatisch de standaardbrowser (gemakkelijker kan niet)

alleen dat van die virusscanner : iets voor gevorderden (te moeilijk om het in een keer uit te leggenn)

Ik gebruik Eset NOD32 Antivirus 8 en die schijn net als de versie 7 compatibel te zijn met Windows 10.
Antwoord
(01-08-2015, 17:44)Dreekes schreef:
(01-08-2015, 00:29)zorro123 schreef: ondanks alles een veel betere dan windows 8.1,
het enige waar velen een groot probleem mee zullen hebben : is namelijk een virusscanner erop zetten, ik heb de mijne erop gekregen,
en het moet een windows 10 compatible zijn, en wat de standaardbrowser betreft windows edge, als je graag google chrome of firefox of opera wilt gebruiken, als standaardbrowser :
heel eenvoudig : je installeert er een naar keuze (diegene die je gewoon bent), je gaat bij het windows teken naar :
je klikt op windows edge en je krijgt te zien welke browsers je geinstalleerd hebt, je klikt erop een, en deze wordt automatisch de standaardbrowser (gemakkelijker kan niet)

alleen dat van die virusscanner : iets voor gevorderden (te moeilijk om het in een keer uit te leggenn)

Ik gebruik Eset NOD32 Antivirus 8 en die schijn net als de versie 7 compatibel te zijn met Windows 10.

windows 10 gebruikt windows defender met antivirus antispyware, en wie 2 verschillende anti-virusscanners erop zet : vraagt om problemen hoor :
want dan start uw windows 10 niet meer : wilt wel maar na een paar keer herstart : krijg je te lezen windows opnieuw instellen,

ALS je je licentiecode nog hebt van Eset antivirus 8, 
eerst en vooral de windows defender en windows firewal uitschakelen zowel bij : start > instellingen > bijwerken en beveiliging, 
ZOWEL de realtimebeveiliging > cloudbeveiliging > sample indienen
naast het startteken staat een vergrootglas, daar typ je : beveiliging en onderhoud en schakel daar ook alles uit, defender + firewal
DAARNA naar de website gaan van Eset en de gratis 30 dagen downloaden, en installeren : eens die geinstalleerd is,
VOER je je licentiecode terug in van je Eset die je hebt
Antwoord
ik gebruik andere programma's voor andere doeleinden,
video bewerking,geluidsbewerking,en webdesign enzo,ftp opener en winrar enzo,
dus die moeten zeker ondersteunt worden of ga niet over.
Antwoord
Nu vandaag de eerste crach gehad.Ik kreeg hem dan niet meer uit heb dan gewoon alles losgekoppeld,en ingestoken en ook de bzterij er uit genomen.Hij starte nog niet direct op maar enkele minuten later wel.dat zal je dus wel vaker meemaken als je die nu installeert maar dat zal welicht binnen 6 maand ook zijn,maar wel minder.
Antwoord
Zorro heb al gevonden gewoon chroome opnieuw installeren en Voila
Antwoord
(29-07-2015, 10:20)Dimira schreef: Ik heb net die W10 gedownload maar ik denk dat het bujna een uur duurt voor dat hij ermee klaar is.

Ja het duurt heel lang raar op andere pc maken ze er niets van geen verwittigingen
Antwoord
(01-08-2015, 17:44)Dreekes schreef:

Ik heb norton van Proximus en heb grote problemen ze komen met team hier uitzoeken
Antwoord
(01-08-2015, 22:06)natte schreef:
(29-07-2015, 10:20)Dimira schreef: Ik heb net die W10 gedownload maar ik denk dat het bujna een uur duurt voor dat hij ermee klaar is.

Ja het duurt heel lang raar op andere pc maken ze er niets van geen verwittigingen

Bij mij werd die gisteren automatisch gedownload zonder verwittiging. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat m'n die kon downloaden wanneer men wou. Ik ben dan tijdens dit proces vlug naar Windows instellingen gegaan en automatische installatie geblokkeerd zodat ikzelf kan bepalen wanneer ik installeer. IK dacht dat men een heel jaar de tijd had voor installatie, maar owee je krijgt max. 3 dagen de tijd nl. vandaag, morgen of overmorgen; het uur mag jezelf bepalen. Ik stelde in op vandaag om 9u maar bij het openzetten kreeg ik nog een uur de tijd om al m'n werk op te slagen. En opnieuw een melding voor installatie binnen de 3 dagen. Ik heb het nu ingesteld op dinsdagavond 21 u. En dinsdag zal ik waarschijlijk weer kunnen verlengen voor 3 dagen...Ik ga dit zo doen tot wanneer ik in verlof ben en meer de tijd heb. Microsoft verplicht de mensen bijna tot overgaan naar het nieuwe Windows 10! Ik vind dat m'n toch zelf een dag kan bepalen binnen dat jaar wanneer je het wilt installeren. Ik heb het mij al beklaagd dat ik die versie heb gereserveerd, want in W8.1 had ik tot nu toe geen enkel probleem.
Antwoord
zorro,omdat hier toch maar één slimme man op het forum zit vraag ik het aan jou.Zijn er meer dan 5 achtergronden beschikbaar?vroeger kon je bij W8.1 znog vele achtergronden downloaden,maar nu vind ik dit nergens meer terug.
Antwoord
(02-08-2015, 14:59)Dimira schreef: zorro,omdat hier toch maar één slimme man op het forum zit vraag ik het aan jou.Zijn er meer dan 5 achtergronden beschikbaar?vroeger kon je bij W8.1 znog vele achtergronden downloaden,maar nu vind ik dit nergens meer terug.Normaal denk ik het niet master.Dat zou niet mogen.Al is er al iema,d bij de concurent met problemen,met de download.Normaal om en bij het uur als alles goed verloopt.Er verschijnt een circel met een bandje er op en dat geeft het aantal percent aan.dus die moet helemaal rond draaien.

bureau-achtergronden zeer zeker, 
instellingen > persoonlijke instellingen > thema's > thema's instellingen > meer thema's van internet downloaden
Antwoord