18-08-2015, 17:05
ik ben ook eens benieuwd boulder. mischien zelde muxen maar andere decoders. bij kaart tvv zie je onderaan steeds tv vl. staan. cd gebruikt dezelfde decoder maar nu staat er canaldigitaal onderaan.gewoon andere firmware
Telenet coax kabel verdwijnt binnen 3 tot 5 jaar .
|
18-08-2015, 17:05
ik ben ook eens benieuwd boulder. mischien zelde muxen maar andere decoders. bij kaart tvv zie je onderaan steeds tv vl. staan. cd gebruikt dezelfde decoder maar nu staat er canaldigitaal onderaan.gewoon andere firmware
18-08-2015, 17:06
boulder bij linuxdecoders toch ook zo! welk merk maakt niet uit alleen kaart en firmware
11-10-2015, 22:10
Om nog eens terug te komen voor de ongelovige Thomassen
http://www.tv-digitaal.info/Thread-netfl...ele-tv-weg hier staat dit ook al Geloof mij nu maar dat telenet zich daar nu ook al aan het voorbereiden is . Binnen 5 jaar zien wij dan al de eerste toestellen om er mee te beginnen Vandaar de titel van dit onderwerp En vanwaar weet ik dat , om boulder op,zijn vraag te antwoorden. Een medewerker van infrax en van een ex telenet collega.
11-10-2015, 23:22
Natuurlijk wil Netflix de traditionele TV weg, het is hun grootste concurrent.
Daar zie ik nu toch echt geen bewijs in. Nu zeg je binnen 5 jaar zien we de eerste toestellen om ermee te beginnen. Vorige keer zei je dat de kabel binnen 3 à 5 jaar verdwijnt. En voirge keer kon je geen bronnen geven, nu heb je ze plots wel. Vreemd, als je die info vorige keer van Telenet en Infrax had, waarom dan zo lang wachten om dat te plaatsen? Bovendien blijft ik met mijn praktische vragen zitten. Hoe moet die extra bandbreedte er komen? Als iedereen voortdurend alles gaat streamen (en dat is nu eenmaal het principe van IPTV, wat je dus op de kabel zou toepassen als alles via on demand gebeurt), en nog naar meerdere toestellen tegelijk, heb je een gigantische bandbreedte nodig. Gaan de zenders dan ook binnen de 3 à 5 jaar verdwijnen? Dat is een ongelofelijk korte termijn als je ziet hoe lang we al digitale TV hebben, en toch is analoog nog niet weg. En dan ga je op 3 à 5 jaar analoog wegdoen én de zenders schrappen? Lijkt mij niet realistisch.
11-10-2015, 23:44
ik zie het eerder verder gaan zoals ze nu al beginnen,
een serie beginnen (op canvas bv) en na 4 afleveringen de rest via de website vertonen. dat is een eerdere optie dan de zenders stoppen en alles streamen. stel bv een serie als familie dat rond de 900.000 kijkers heeft, stel dat ze dit als stream gaan aanbieden zonder de zender (al heeft die serie dan geen levenskans meer zonder zender) dan zal je al die streams moeten beschikbaar zetten op de kabel. lijkt me moeilijk dan.
12-10-2015, 16:33
(11-10-2015, 23:22)boulder schreef: Natuurlijk wil Netflix de traditionele TV weg, het is hun grootste concurrent. ondertussen maken ze weer reclame
12-10-2015, 16:34
(11-10-2015, 23:44)master-magic schreef: ik zie het eerder verder gaan zoals ze nu al beginnen, en hoeveel ouwe men,sen gaan dat nog doen
29-04-2016, 03:04
Alleen multi TV abonnees, hotels, B&B, rusthuizen, hospitalen, campings. Vanaf 1 juli beginnen ze effectief met het analoge signaal eruit te filteren aan de tab. Gevolg: alle TV's waar geen CI+, digibox of digitaal broadcastsysteem opzit hebben geen beeld meer. Ze zijn daar allemaal aangetekend van verwittigd. Ze kunnen uistel krijgen als ze bij betalen tot december als ze aantonen dat ze er mee bezig zijn maar niet tijdig klaarkomen. Maar het is definitief uit op 01/01/2017.
voor zakelijke klanten
29-04-2016, 07:30
zal weer nieuw centjes in bakske brengen voor telenet en zo
03-07-2016, 17:36
Ik lees dat in Nederland al in volle ontwikkeling zijn met kabel tv te combineren met streaming tv ( ott) . Tevens tv Vlaanderen doet dat al en canaldigitaal gaat nu volgen . Ik zie telenet dus er ook mee beginnen . Het is dus helemaal geen 5 jaar zoals ik een tijdje geleden zei . Het kan allemaal dus veel sneller ;-)
Telenet zal wel eerst een nieuwe box moeten gaan verdelen . |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|