Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Play & Play More
blijkbaar weer solden op komst
Play, da’s alles wat je nodig hebt voor de beste tv-momenten. Met Play More ben je als eerste mee met de beste tv. En met Play Sports beleef je sport straffer dan ooit.

Met Whoppa kijk je 2 maanden gratis Play t.w.v € 20. Of kies voor Whop en kijk 1 maand gratis Play t.w.v. € 10. Combineer Play Sports met Play More voor maar € 35 /maand en bespaar € 6,4 /maand.

ook voor bestaande Whop&Whoppaklanten
Antwoord
play sport blijft duur voor me
Antwoord
voor de kinderen : nieuwe programma's van Studio 100 tv
Antwoord
ha zorro had ook juist geplaatst van snap
Antwoord
family pack en Entertainment en Docu & Lifestyle pakket en pluspakket worden blijkbaar vanaf 22 oktober automatisch omgezet naar Play
Antwoord
(22-09-2015, 23:37)zorro123 schreef: family pack en Entertainment en Docu & Lifestyle pakket  en pluspakket worden blijkbaar vanaf 22 oktober automatisch omgezet naar Play

play of play more?????
ben dat play pakket eens aan het testen,vind het niet zo interresant,
heel veel oude films in het aanbod.
Antwoord
grappig hoe ze de pluspakket mensen in hun brief iets beloven:

Citaat:Telenet schrijft daar letterlijk over:

"De meeste [themazenders]... blijf je behouden... En voor de andere (Pebble TV, vtmKzoom+, 13th Street, AMC, Shorts TV HD, Syfy, Fashion TV, Playboy TV, Penthouse HD, Blue Hustler, Motors TV, Trace Sports Stars HD) krijg je een mooi alternatief (Disney Channel Vlaanderen, vtmKzoom, Fashion One TV, Extreme Sports, Eurosport HD)."
Antwoord
Master, 3 van die zenders zitten in het basisaanbod!!!!
Play heeft de mensen die het pluspakket hebben net MINDER te bieden.

Dat is de reden dat ik naar Play More ben gegaan.
Antwoord
(23-09-2015, 07:28)kattaklop schreef: Master, 3 van die zenders zitten in het basisaanbod!!!!
Play heeft de mensen die het pluspakket hebben net MINDER te bieden.

Dat is de reden dat ik naar Play More ben gegaan.

weet ik dat er 3 zenders in basis zitten,is gewoon erg hoe ze mensen behandelen met een kluitje in het riet door enkele zenders te vermelden dat ze bij hun play abbo krijgen dat in basis zitten,
is gewoon minder zenders voor iets minder geld,
play more vind ik duur voor de zenders die je krijgt als we prime niet mee rekenen,die zijn hun geld waard,
de rest is deels pulp.
Antwoord
Play more heb ik genomen voornamelijk voor de PRIME zenders.
Antwoord