Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
8k tv koopje:
Sharp heeft als eerste fabrikant een 8K Ultra HD-televisie op de markt gebracht. Er hangt echter een fors prijskaartje aan. De koper moet maar liefst 120.000 euro voor de televisie betalen.

De eerste 8K Ultra HD-televisie is voor de zakelijke markt bestemd. Sharp heeft niet bekendgemaakt of – en zo ja wanneer – men een 8K Ultra HD-televisie op de consumentenmarkt gaat introduceren. Met 8K Ultra HD krijgt men vier keer zoveel pixels als de huidige 4K Ultra HD-televisie. Er is echter één probleem. Er is vrijwel nog geen 8K-content. De door Sharp op de markt gebrachte televisie heeft een beelddiagonaal van 85 inch en de bij 8K behorende beeldresolutie van 7640 x 4320 pixels. Omdat de huidige HDMI-standaarden de beeldoverdracht van 8K niet ondersteunen, heeft Sharp een manier bedacht waarbij met maar liefst vier HDMI-kabels via een speciaal kastje de overdracht van het beeld naar de televisie plaatsvindt.
Antwoord
Veel te duur,is voor lottowinaars
Antwoord
Een 8K TV, en dan gaan we daarop een filmpje van Youtube in de slechtst mogelijke kwaliteit afspelen, zeker :p
Antwoord
4K is nog niet uitgerold en men spreekt al van 8K.
Het zal waarschijnlijk ten vroegste 2020 dat we een redelijke spreiding voor 4K hebben, wanneer denkt men dan 8K te hebben? Dat zal wel voor het jaar 2030 zijn, tegen die tijd ligt die 8K TV allang te rotten in één of andere container park.
Dus vraag ik mij af wie nu die 8K TV zal kopen, geen enkel normaal mens zal dat doen, die fabrikant zal die toestellen nooit aan de straatstenen kwijt raken.
Antwoord
(17-09-2015, 17:39)master-magic schreef: Veel te duur,is voor lottowinaars

Of voor de Euromillions winnaars. Big Grin
Antwoord
(17-09-2015, 19:19)apestaart12 schreef: 4K is nog niet uitgerold en men spreekt al van 8K.
Het zal waarschijnlijk ten vroegste 2020 dat we een redelijke spreiding voor 4K hebben, wanneer denkt men dan 8K te hebben? Dat zal wel voor het jaar 2030 zijn, tegen die tijd ligt die 8K TV allang te rotten in één of andere container park.
Dus vraag ik mij af wie nu die 8K TV zal kopen, geen enkel normaal mens zal dat doen, die fabrikant zal die toestellen nooit aan de straatstenen kwijt raken.

in japan is dat al een gewone zaak.
Antwoord
(17-09-2015, 18:56)boulder schreef: Een 8K TV, en dan gaan we daarop een filmpje van Youtube in de slechtst mogelijke kwaliteit afspelen, zeker :p

je zal al ne grote moeten kopen vrees ik boulder
Antwoord

komaan master iets voor u al uw sat bekijken woww
Antwoord
(17-09-2015, 20:55)Unatte schreef:
(17-09-2015, 19:19)apestaart12 schreef: 4K is nog niet uitgerold en men spreekt al van 8K.

in japan is dat al een gewone zaak.

We zijn niet in japan he Wink
Antwoord
(17-09-2015, 20:56)natte schreef:

komaan master iets voor u al uw sat bekijken woww

Als jij sponsert Tongue
Antwoord