Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DC-AD2100
(01-01-2013, 17:20)natte schreef:
(30-12-2012, 13:10)Dimira schreef: Is in feite niet voor mij.Maar mijn moeder blijft maar altijd met dat oud vrak zitten.Toen dat vorige model bij haar kapot was.Dus de vorige serie voor deze.Hebben ze haar terug het zelfde gegeven.maar naar het schijnt krijg je geen nieuwe voor je drie jaar bij telenet zit.En nu moet ze nog 7 maand wachten,dus dacht ik kan ik evengoed vragen op hoeveel zo één komt en kan ik hem nog cadeau doen.maar omruilen gaat dan ook niet.Dat gaat bij belgacom allemaal veel eenvoudiger daar kon ik direct terecht om een v3 om te wisselen in een v4.

troost u krijg gene nieuwe
omdat uw snelheid van belgacom miss nog niet aangepast is voor meer dan 2 streams Wink
Antwoord
(02-01-2013, 01:15)master-magic schreef:
(01-01-2013, 17:20)natte schreef:
(30-12-2012, 13:10)Dimira schreef: Is in feite niet voor mij.Maar mijn moeder blijft maar altijd met dat oud vrak zitten.Toen dat vorige model bij haar kapot was.Dus de vorige serie voor deze.Hebben ze haar terug het zelfde gegeven.maar naar het schijnt krijg je geen nieuwe voor je drie jaar bij telenet zit.En nu moet ze nog 7 maand wachten,dus dacht ik kan ik evengoed vragen op hoeveel zo één komt en kan ik hem nog cadeau doen.maar omruilen gaat dan ook niet.Dat gaat bij belgacom allemaal veel eenvoudiger daar kon ik direct terecht om een v3 om te wisselen in een v4.

troost u krijg gene nieuwe
omdat uw snelheid van belgacom miss nog niet aangepast is voor meer dan 2 streams Wink
krijg geneAngry
Antwoord
Op de site van telenet staat dan wel dat je die kan kopen in solden nu zelf voor 79€.Ik dacht wel dat je die kon kopen.En waarschijnlijk gaan ze er nu niet enkel maar verkopen voor die solden maar zullen die gans het jaar wel te koop zijn zoals bij elke operator.
Antwoord
is het niet het vorige type dat ze verkopen?????
met maximum 2 zenders opnemen of 1 opnemen en 1 kijken.
Antwoord
(04-01-2013, 00:04)master-magic schreef: is het niet het vorige type dat ze verkopen?????

master;je laat me weer twijfelen maar ik dacht het niet.Ik weet niet hoe ik het heb gezien.Niet met naar de site te gaan.Plots kwam ik op een pagina van telenet.Ik denk met het surfen en toen zag ik dat staan en heb ik het gemeld.
Antwoord
(04-01-2013, 11:15)Dimira schreef:
(04-01-2013, 00:04)master-magic schreef: is het niet het vorige type dat ze verkopen?????

master;je laat me weer twijfelen maar ik dacht het niet.Ik weet niet hoe ik het heb gezien.Niet met naar de site te gaan.Plots kwam ik op een pagina van telenet.Ik denk met het surfen en toen zag ik dat staan en heb ik het gemeld.

ze verkopen de HD Digibox in solden; de andere is de HD Digicorder (voorlopig STEEDS huren)
Hier had je het toch over he? Het staat er duidelijk bij...

En als je hier inlogt kan je de prijswijziging nakijken; of je kan op de brief wachten.
Antwoord
Ja dat bericht verscheen er gisteren ook ergens plotseling.
Antwoord
(04-01-2013, 14:52)Dimira schreef: Ja dat bericht verscheen er gisteren ook ergens plotseling.

waar kan je ze kopen dimiraHuh
Antwoord
de HD digiboxen (zoals altijd) in de telenetshops en waar ze telenet verkopen.
Antwoord
Ik zit er juist nu financiëel heel slecht voor anders had ik er twee gekocht één voor mij en één voor men moeder maar dit gaat nu niet.
Antwoord