nieuwe fox
is al eens gezegd hoe dat komt hé,
waarschijnlijk zijn het SD beelden van on demand dat ze doorgeven en ook de lage bitrate,dat samen heeft als gevolg dat het beeld niet echt HD waardig is,
heb eens zitten praten met ene dat nog bij infrax heeft gewerkt en heeft me uitgelegd hoe het zit van de verdeling van de kabel voor digitale tv en internet enzo.
van het internet geloof ik er niet echt veel van maar als ex infrax medewerker kan hij gelijk hebben.
maar vrees er eigenlijk voor dat het klopt,volgens hem zou de aanpassing van de bandbreedte naar 1000mhz al zijn aangepast,maar dat het 200mb/sec snelheid internet word verbruikt per mhz dat er 50mb/sec in gebruik word genomen op een node per 500 mensen.
geloof er niet veel van maar allee.

maar misschien bespreken we dit beter in een ander topic.
Antwoord
(19-10-2015, 22:56)chukky2 schreef: Jongens , is dat bij jullie ook zo een slecht beeld tijdens de serie  the walking  dead ?  Heel korrelig , HD amai mijne frak ! Tijdens reclame perfect beeld

dezelfde aflevering maar dan via play more wel perfect HD beeld, beeld via Fox is inderdaad slechter,
maar allee : nu al met het 6de seizoen, vraag ik mij aflevering na aflevering af : op wat zit ik nu te zien, en toch blijven voortkijken ??
Antwoord
(21-10-2015, 01:43)zorro123 schreef:
(19-10-2015, 22:56)chukky2 schreef: Jongens , is dat bij jullie ook zo een slecht beeld tijdens de serie  the walking  dead ?  Heel korrelig , HD amai mijne frak ! Tijdens reclame perfect beeld

dezelfde aflevering maar dan via play more wel perfect HD beeld, beeld via Fox is inderdaad slechter,
maar allee : nu al met het 6de seizoen, vraag ik mij aflevering na aflevering af : op wat zit ik nu te zien, en toch blijven voortkijken ??

op een fel gecomprimeerde HD zender Tongue Tongue Tongue
Antwoord
(21-10-2015, 01:43)zorro123 schreef:
(19-10-2015, 22:56)chukky2 schreef: Jongens , is dat bij jullie ook zo een slecht beeld tijdens de serie  the walking  dead ?  Heel korrelig , HD amai mijne frak ! Tijdens reclame perfect beeld

dezelfde aflevering maar dan via play more wel perfect HD beeld, beeld via Fox is inderdaad slechter,
maar allee : nu al met het 6de seizoen, vraag ik mij aflevering na aflevering af : op wat zit ik nu te zien, en toch blijven voortkijken ??

voor te testen ook eens een aflevering van serie 6 opgevraagd en ik zie toch hetzelfde kwaliteit beeld zoals ze live op fox uitzenden,dus vraag me af waar jij beter beeld ziet.
het is even korrelig als op fox zelf.
Antwoord
ik heb maandagavond wel perfect HD beeld gezien, geen korrels laat staan blokkerig : geen van beide ??
Antwoord
trouwens in januari begint bij fox terug de x files (6 afleveringen) of deze hier in nederland en belgie te zien zijn bij fox ?,
en er is nog een terugkomer bij fox : want Wentworth Miller en Dominic Purcell hebben getekend voor prison break seizoen 5 (zomer 2016 of 2017)
Antwoord
Fox heeft nog dezelfde lage bitrate voor een HD zender,max 4700kb/sec
denk dat het aan de bron zelf ook ligt.
Antwoord
FOX brengt 'Mooi en Meedogenloos' terug op het Vlaamse scherm

FOX International Channels is al bijna een maand te zien op kanaal 13 bij Telenet met topseries als 'The Flash', 'The Walking Dead' en 'Da Vinci's Demons'. Het uitzendschema blijft groeien, telkens weer verfrissend en verrassend.

Vanaf 2 november zal FOX dagelijks de Vlaamse kijker een vaste waarde (terug) geven; 'Mooi en Meedogenloos', elke dag om 17.00 uur.

'Mooi en Meedogenloos' is een vast begrip in de leefwereld van de Vlaamse kijkers en FOX wil deze wereldbekende serie graag terug aanbieden. Meer dan 20 jaar leven verschillende huiskamers over de hele wereld mee met de ontboezemingen van de gezinnen Forrester, Logan en Spencer. In meer dan 130 landen blijft 'Mooi en Meedogenloos' de best bekeken soap ter wereld. Dat mag gevierd worden en daarom zal FOX binnenkort 'Mooi en Meedogenloos' de 25ste verjaardag geven die deze reeks verdient.

FOX gezicht en fotomodel, Sverre Denis, zal binnenkort uit naam van de zender de cast verwelkomen door hen te verrassen op de set in Los Angeles.

Maar ook de fans van 'Mooi en Meedogenloos' gaan in de bloemetjes gezet worden, want FOX zal de cast van 'Mooi en Meedogenloos' ook naar België brengen.

Krijn Jonckheere, netmanager FOX: ''Mooi en Meedogenloos' is een serie die niet weg te denken is in België. FOX is blij om de nieuwe uitzendingen vanaf 2 november dagelijks op het scherm te tonen. Onmiddellijk na de start van FOX in Vlaanderen ontvingen wij verschillende mails en reacties van kijkers die vroegen om de serie terug op het Vlaamse scherm te brengen. Wij hopen zo onze kijkers te dienen in hun wensen, want iedereen is welkom bij FOX, dus ook de vaste kijker van 'Mooi en Meedogenloos'.'
Antwoord
nu fox nog analoog aanbieden voor wie geen digitaal heeft op 2de of 3de toestel zodat ze het ook weer kunnen bekijken tussen de soep en de patatten Tongue
Antwoord
(21-10-2015, 16:27)natte schreef:
(21-10-2015, 09:58)master-magic schreef: Fox heeft nog dezelfde lage bitrate voor een HD zender,max 4700kb/sec
denk dat het aan de bron zelf ook ligt.

waarom zouden ze die zo laag houden?

teveel zenders op 1 mux (freq).
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)