11-11-2015, 17:46
wanneer volgt telenet?:
Ziggo biedt als eerste aanbieder in Nederland de persoonlijke muziekdienst XITE Personalised Music Television (XITE PMT) aan. XITE en Ziggo hebben hiermee een wereldprimeur.
De nieuwe innovatieve dienst van XITE is toegankelijk via de tv-decoder. Ziggo is vooralsnog de eerste aanbieder die de nieuwe dienst aanbiedt. Voor het einde van het jaar komt de dienst ook voor klanten van andere aanbieders beschikbaar.
XITE brengt muziek Over The Top
Met Personalised Music Television slaat XITE een brug tussen de traditionele manier van tv kijken en het nieuw digitale on-demand tijdperk. "Het kijken van videoclips op lineaire zenders voelt ‘outdated’ aan. Het zappen tussen verschillende muziekzenders en hopen dat je een leuke clip tegenkomt is niet meer van deze tijd”, aldus Marius Brok, Director of Distribution Partnerships bij XITE.
Alleen de leukste muziek
XITE biedt je via de nieuwe dienst de mogelijkheid om alleen nog maar naar videoclips te kijken die jij leuk vindt. XITE maakt het mogelijk om op intuïtieve wijze de zender te personaliseren door te ‘liken’ als een clip bevalt en te ‘skippen’ wanneer een clip niet bevalt. Het inhuis ontwikkelde personalisation algoritme stelt de zender vervolgens in staat om videoclips uit te spelen welke passen bij de voorkeuren van de gebruiker. Voor diepere personalisatie is het mogelijk om gecureerde ‘channels’ zoals ‘Urbania’, ‘Teen Party’ en ‘Sunday Chill’ te selecteren of een eigen ‘channel’ te creëren op basis van het ‘Hear-See-Feel’
Ziggo biedt als eerste aanbieder in Nederland de persoonlijke muziekdienst XITE Personalised Music Television (XITE PMT) aan. XITE en Ziggo hebben hiermee een wereldprimeur.
De nieuwe innovatieve dienst van XITE is toegankelijk via de tv-decoder. Ziggo is vooralsnog de eerste aanbieder die de nieuwe dienst aanbiedt. Voor het einde van het jaar komt de dienst ook voor klanten van andere aanbieders beschikbaar.
XITE brengt muziek Over The Top
Met Personalised Music Television slaat XITE een brug tussen de traditionele manier van tv kijken en het nieuw digitale on-demand tijdperk. "Het kijken van videoclips op lineaire zenders voelt ‘outdated’ aan. Het zappen tussen verschillende muziekzenders en hopen dat je een leuke clip tegenkomt is niet meer van deze tijd”, aldus Marius Brok, Director of Distribution Partnerships bij XITE.
Alleen de leukste muziek
XITE biedt je via de nieuwe dienst de mogelijkheid om alleen nog maar naar videoclips te kijken die jij leuk vindt. XITE maakt het mogelijk om op intuïtieve wijze de zender te personaliseren door te ‘liken’ als een clip bevalt en te ‘skippen’ wanneer een clip niet bevalt. Het inhuis ontwikkelde personalisation algoritme stelt de zender vervolgens in staat om videoclips uit te spelen welke passen bij de voorkeuren van de gebruiker. Voor diepere personalisatie is het mogelijk om gecureerde ‘channels’ zoals ‘Urbania’, ‘Teen Party’ en ‘Sunday Chill’ te selecteren of een eigen ‘channel’ te creëren op basis van het ‘Hear-See-Feel’